🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28736.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

واتساپ به پشتیبانی از بعضی نسخه‌های قدیمی اندروید و iOS خاتمه می‌‌‌دهد

واتس اپ به تازگی تأیید کرده که تا پایان امسال، به پشتیبانی از ویندوزفون در کنار بعضی نسخه‌های قدیمی اندروید و آی او اس خاتمه می‌دهد. از تاریخ 31 دسامبر 2019، اپلیکیشن واتس اپ برای ...

واتس اپ به تازگی تأیید کرده که تا پایان امسال، به پشتیبانی از ویندوزفون در کنار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - بعضی نسخه‌های قدیمی اندروید و آی او اس - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - خاتمه می‌دهد. از تاریخ 31 دسامبر 2019، اپلیکیشن واتس اپ برای ویندوزفون به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - طور کامل غیر فعال خواهد شد و کاربران نسخه‌های قدیمی اندروید و آی او اس دیگر قادر به استفاده از آن نخواهند بود.

دلیل قطع پشتیبانی واتس اپ از ویندوزفون کاملا واضح - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - و مشخص است. سال گذشته بود که مایکروسافت به دلیل شکست ویندوزفون در رسیدن به اهداف مالی و تجاری، آن را به طور کامل کنار گذاشت و همین سبب شد که سایر شرکت‌ها نیز کم کم خدمات خود را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - از روی این سیستم عامل بردارند.

واتس اپ از سال 2020 روی اندروید 2.3.7 و نسخه‌های قدیمی‌تر کار نخواهد کرد

اما فارغ از سیستم عامل شکست‌خورده مایکروسافت واتس اپ از اول فوریه سال 2020 روی اندروید 2.3.7 و نسخه‌های قدیمی‌تر نیز کار نخواهد کرد. همین اتفاق برای گوشی‌های مبتنی بر iOS 7 و نسخه‌های قدیمی‌تر هم می‌افتد.

توجه داشته باشید از آنجا که واتس اپ دیگر قابلیت‌های جدید خود را بر اساس نسخه‌های قدیمی اندروید و آی او اس طراحی نمی‌کند، احتمال دارد که از همین حالا نتوانید به بعضی قابلیت‌های جدید اپلیکیشن در این نسخه‌ها دسترسی پیدا کنید.

با به اتمام رسیدن مهلت پشتیبانی، دیگر نمی‌توانید در نسخه‌های قدیمی سیستم‌های عامل اپل و گوگل برای واتس‌ اپ حساب کاربری جدیدی ساخته یا حساب‌های فعلی‌تان را به تأیید مجدد برسانید. بنابراین اگر هنوز از سیستم‌های عامل قدیمی استفاده می‌کنید بهتر است هر چه سریع‌تر به فکر ارتقای گوشی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - و سیستم عامل خود باشید.

شاید ادغام واتس اپ، اینستاگرام و فیسبوک بتواند دلیل خوبی برای ارتقای سیستم عامل باشد؛ خبری که مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک چندی پیش آن را رسما تأیید کرد. هر چند - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - هنوز مشخص نیست که این ادغام دقیقا به چه صورت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - انجام می‌گیرد.

اما می‌دانیم که کاربران در هر کدام از این اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی که عضو باشند، قادر خواهند بود به مخاطبانی که احیاناً در آن عضویت ندارند، پیام داده و ارتباط برقرار کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone