🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28731.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اولین گوشی 5G هواوی در ۲۶ اردیبهشت معرفی می‌شود

شرکت هواوی قرار است از اولین گوشی 5G خود در ۲۶ اردیبهشت سال جاری در رویداد شهر لندن پرده‌برداری کند. این گوشی جدید به نظر می‌رسد ردپای هواوی P30 Pro را دنبال می‌کند که در ...

شرکت هواوی قرار است از اولین گوشی 5G خود در ۲۶ اردیبهشت سال جاری در رویداد شهر لندن پرده‌برداری کند. این گوشی جدید به نظر می‌رسد ردپای هواوی P30 Pro را دنبال می‌کند که در رویداد پاریس ماه فروردین سال جاری به نمایش کشیده شد.

ریچارد یو، مدیر عامل شرکت هواوی در مصاحبه‌ای اعلام - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تنکابن استان مازندران - کرده که انتظار دارد فناوری 5G برای اولین بار در سری گوشی‌های میت موجود شود. شرکت هواوی تصمیم دارد این دسته از گوشی‌های هوشمند را در ماه سپتامبر یا اکتبر (نیمه ابتدایی فصل پاییز) روانه بازار کند. پیش‌بینی می‌شود فناوری شبکه 5G اولین بار در گوشی P30 Pro تعبیه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تنکابن استان مازندران - شود. البته همچنان این احتمال نیز وجود دارد شبکه 5G در یک گوشی کاملا جدید و متفاوت به کار گرفته شود.

فناوری شبکه 5G بزرگترین ترند دنیای موبایل در سال ۲۰۱۹ میلادی به شمار می‌رود و قرار است نسل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تنکابن استان مازندران - بعدی شبکه‌های موبایل را به دنیا نشان دهد. پشتیبانی از شبکه 5G بستر یک شبکه اینترنت بهتر و سریع‌تر را فراهم می‌کند و علاوه بر آن می‌تواند آینده دنیای تکنولوژی دستگاه‌های مهمی مثل هدست‌های دنیای مجازی و همچنین وسایل نقلیه اتوماتیک را دگرگون کند.

جالب است بدانید دولت بریتانیا همچنان درگیر این موضوع است که آیا استفاده از فناوی شرکت چینی هواوی را در زیرساخت‌های - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر تنکابن استان مازندران - خود مجاز بداند یا خیر. چرا که از لحاظ امنیتی امکان دارد چین از اطلاعات مردم انگلستان سو استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone