🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28733.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سیستم امتیازدهی گوگل پلی به اپ استور شبیه‌تر می‌شود

از همان سال ۲۰۰۸ که پلی استور (در ابتدا با نام اندروید مارکت شناخته می‌شد) به راه افتاد، گوگل یک سیستم امتیازدهی برای فروشگاهش قرار داد تا کاربران بتوانند به اپلیکیشن‌ها امتیاز بدهند و نکات ...

از همان سال ۲۰۰۸ که پلی استور (در ابتدا با نام اندروید مارکت شناخته می‌شد) به راه افتاد، گوگل یک سیستم امتیازدهی برای فروشگاهش قرار داد تا کاربران بتوانند به اپلیکیشن‌ها امتیاز بدهند و نکات مثبت و منفی‌شان را بنویسند تا هر وقت کاربری به صفحه برنامه‌ها سر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اردستان استان اصفهان - می‌زند به کمک همین امتیازات و نقدها بتواند تصمیم بهتری در دانلود اپ‌ها بگیرد.

اما مشکلی که سیستم امتیازدهی گوگل پلی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، تاثیر مساوی همه نقدها است. مهم نیست امتیازاتی که داده می‌شوند مربوط به چه سالی بوده، در هر صورت به یک اندازه روی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اردستان استان اصفهان - میانگین نمرات اپلیکیشن تاثیر می‌گذارند و این مسئله زمانی روی منفی خودش را نشان می‌دهد که میبینیم اپ‌ها و بازی‌ها در طول زمان آپدیت‌های مختلفی دریافت می‌کنند.

ممکن است یک اپلیکیشن اندرویدی در روزهای اولیه انتشار باگ‌های مختلفی داشته باشد ولی سازنده به مرور زمان با - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اردستان استان اصفهان - بروزرسانی این مشکلات را برطرف کند - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اردستان استان اصفهان - یا حتی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اردستان استان اصفهان - برعکس اپلیکیشنی شروع خوبی داشته باشد اما به‌خاطر پشتیبانی نکردن سازده از آن، اپ روی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اردستان استان اصفهان - گوشی‌های جدیدتر با مشکل اجرا شود.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اردستان استان اصفهان

در این گونه موقعیت‌ها نقدها و امتیازات جدیدتر خیلی بیشتر از نمرات قدیمی‌تر می‌توانند به کاربر کمک کنند و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اردستان استان اصفهان - بنابراین باید تاثیر بیشتری داشته باشند، با این وجود سیستم امتیازدهی کنونی گوگل پلی راه‌کاری برای این قضیه ندارد. همین ضعف‌ها باعث شده تا میانگین امتیازی اپ‌های اندرویدی معیار کاملا صد در صدی برای دانلود اپلیکیشن‌ها نباشد.

حالا با توجه به گفته گوگل از ماه آگوست (مرداد - شهریور) نقدهای جدیدتر از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شوند و روی امتیاز کلی تاثیرگذارتر خواهند بود. البته گوگل مشخص نکرده که چگونه می‌خواهد این کار را انجام بدهد ولی اعلام کرده که - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اردستان استان اصفهان - توسعه‌دهندگان از امروز می‌توانند نسخه پیش نمایش این سیستم امتیازدهی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اردستان استان اصفهان - جدید را ببینند.

بد نیست بدانید در اپ استور سازندگان بعد از انتشار نسخه جدید اپلیکیشن، می‌توانند بخش امتیاز برنامه‌شان را صفر کنند (همچنان امتیازات قبلی در بخش توسعه‌دهندگان نمایش داده می‌شود) تا امتیازات و نقدهای بعدی عملکرد همین - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اردستان استان اصفهان - نسخه جدید را نشان بدهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone