🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28740.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

معرفی Aquos R3 با بریدگی دوگانه نمایشگر و اسنپدراگون 855

در ماه نوامبر سال گذشته، شرکت شارپ تلفن هوشمند Aquos R2 کامپکت را معرفی کرد که اولین تلفن هوشمند دنیا با بریدگی دوگانه صفحه نمایش بود. امروز این شرکت دومین محصول از این سری با ...

در ماه نوامبر سال گذشته، شرکت شارپ تلفن هوشمند Aquos R2 کامپکت را معرفی کرد که اولین تلفن هوشمند دنیا با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر امیرکلا استان مازندران - بریدگی دوگانه صفحه نمایش بود. امروز این شرکت دومین محصول از این سری با نام Aquos R3 را معرفی کرد.

این تلفن هوشمند با یک صفحه نمایش 6.2 اینچی Pro IGZO با رزولوشن 3120 در 1440 - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر امیرکلا استان مازندران - پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز قدرت خود را به رخ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر امیرکلا استان مازندران - دیگر رقیبان می کشد. از ویژگی های این محصول وجود دو بریدگی در نمایشگر آن است، به شکلی که یکی در بالای صفحه نمایش که محل قرار گیری دوربین 16.3 مگاپیکسلی و دیگری در پایین که حسگر اثر انگشت را در خود جای داده است. همچنین این تلفن هوشمند با قابلیت HDR10  همراه است.

 

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر امیرکلا استان مازندران

در پشت این محصول یک دوربین دوگانه به چشم می خورد که با یک لنز 12.2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگمf / 1.7  و میدان دید 78 درجه و یک لنز  20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f / 2.4 و میدان دید 125 درجه همراه است. همچنین دوربین این محصول دارای قابلیت هایی بر پایه هوش مصنوعی، نظیر AI Live Story و AI Live - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر امیرکلا استان مازندران - Shutter است.

Aquos R3 از نظر سخت افزاری به چیپست Snapdragon 855 SoC  با 6 گیگابایت رم،  128 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید پای (9) مجهز شده است.

باتری این محصول با ظرفیت 3،200 میلی آمپر ساعت و با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر امیرکلا استان مازندران - پشتیبانی از شارژ بی سیم 11 واتی Qi معرفی شده است که - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر امیرکلا استان مازندران - ممکن است برای تلفن هوشمندی با این ابعادِ صفحه نمایش، چشمگیر نباشد.

در حال حاضر اطلاعاتی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر امیرکلا استان مازندران - در خصوص قیمت و زمان انتشار این محصول در دسترس نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone