🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38273.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

وب سایت رایگان گوگل، مبانی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را به مردم آموزش می دهد

امروزه یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی، برخی از مهم ترین حوزه های تکنولوژی به حساب می آیند و حالا گوگل با راه اندازی یک وب سایت تازه، به دنبال افزایش آگاهی عمومی نسبت به این ...

یکی از جالب ترین ویژگی های وب سایت گوگل، ارائه یک دوره رایگان یادگیری ماشینی به نام - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - MLCC است که براساس دوره آموزشی داخلی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گوگل برای کمک به کارمندان این کمپانی و آشنایی آنها با مبانی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی تدارک دیده شده است. این دوره رایگان که پیشتر به 18 هزار کارمند گوگل ارائه شده و حالا در دسترس هرکس قرار دارد، از تمرین های گوناگون، تصویرسازی های تعاملی و ویدیوهای آموزشی بهره می برد.

پشت سر گذاشتن این دوره حدوداً 15 ساعت زمان - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می برد و طی آن شاهد دروس تعاملی، سخنرانی های محققان گوگل و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بیش از 40 تمرین خواهید بود. اگرچه این دوره برای افرادی ساخته شده که هیچ تجربه ای در زمینه یادگیری ماشینی ندارند، گوگل به شرکت کنندگان پیشنهاد می کند که با جبر آشنایی داشته و تجاربی در زمینه برنامه نویسی بیسیک و پایتون کسب کرده باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone