🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38274.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سرویس پیام رسانی تیمی Hangouts Chat گوگل آغاز به کار کرد

بعد از گذراندن یک دوره تست بتای طولانی، گوگل بالاخره امروز Hangouts Chat را منتشر کرد؛ یک سرویس پیام رسان تیمی که می خواهد رقابت جانانه ای با سرویس محبوب Slack داشته باشد. گوگل به طور ...

بعد از گذراندن یک دوره تست بتای طولانی، گوگل بالاخره امروز Hangouts Chat - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قروه استان کردستان - را منتشر کرد؛ یک سرویس پیام رسان تیمی که می خواهد رقابت جانانه ای با سرویس محبوب Slack داشته باشد. گوگل به طور رسمی تا پایان هفته هنگ آوتس چت را در اختیار کلیه کاربران حق اشتراک پرداز G Suite قرار خواهد داد.

این سرویس درست مثل سایر برنامه های همکاری تیمی، امکان چت و گفتگو میان شما و اعضای تیم تان را فراهم می کند و از قابلیت هایی مثل اشتراک گذاری فایل و اسناد، تعیین قرارهای ملاقات و برقراری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قروه استان کردستان - کنفرانس های - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قروه استان کردستان - ویدیویی تا - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قروه استان کردستان - سقف ۳۰ نفر از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قروه استان کردستان - طریق اپ Hangouts Meet برخوردار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قروه استان کردستان - است.

در هنگ آوتس چت می توانید برای هر موضوعی یک چت مجزا بسازید و به آن ها هم از طریق موبایل و هم دسکتاپ دسترسی داشته باشید. نکته خوب دیگر این که ربات های قدرت گرفته از هوش مصنوعی نیز می توانند در انجام بعضی کارها و تعامل با سرویس هایی مثل Salesforce و Trello به کمک شما بیایند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قروه استان کردستان

مضاف بر این، توسعه دهندگان می توانند ربات های مخصوص خودشان را نیز - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قروه استان کردستان - برای هنگ آوتس چت بسازند. اما با این اوصاف شاید بپرسید که تکلیف اپلیکیشن اصلی هنگ آوتس چه می شود؟

به نظر می رسد که گوگل هنوز برنامه مشخصی برای این اپ ندارد چرا که همچنان می توانید از آن در جیمیل به عنوان راهی برای گفتگو با مخاطبین خود - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قروه استان کردستان - استفاده کنید. هر چند در ادامه کار باید ببینیم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قروه استان کردستان - که سرنوشت این اپلیکیشن چگونه رقم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قروه استان کردستان - می خورد.

گفتنی است که هنگ آوتس چت برای موفقیت در بازار سرویس های چت های تیمی رقبای قدرتمندی مثل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قروه استان کردستان - Slack، مایکروسافت تیمز و ورک پلیس - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قروه استان کردستان - فیسبوک را پیش روی خود دارد.

اما با توجه به عملکرد خوب محصولات G Suite که مطابق آخرین آمار در ۴ میلیون کسب و کار استفاده می شوند، گوگل می تواند شانس خوبی برای تصاحب بازار پیام رسان های تیمی داشته باشد.

برای دانلود هنگ آوتس چت می توانید به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone