🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38284.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به جدول مشخصات ذنفون 5، 5 لایت و 5 زد

کمپانی ایسوس امشب از سه موبایل جدید ذنفون 5، 5 لایت و 5 زد رونمایی کرد که دو مدل اول در بازار میان رده و مدل آخر در رده پرچمدارها به رقابت می پردازند. کمپانی ...

کمپانی ایسوس امشب از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - سه موبایل جدید ذنفون - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - 5، 5 لایت و 5 زد رونمایی کرد که دو مدل اول در بازار میان رده و مدل آخر در رده پرچمدارها به رقابت می پردازند.

کمپانی سازنده نیز با توجه به بازار هدف هر یک از این مدل ها، آنها را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - به مشخصات خاصی مجهز کرده؛ برای مثال در حالی که - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - دو مدل 5 و 5 لایت از چیپست های میان رده بهره می برند، در 5 زد شاهد تعبیه پیشرفته ترین چیست اسنپدراگون هستیم.

دیگر مساله قابل توجه به نمایشگرها برمی گردد که حتی دو مدل 5 و 5 لایت نیز - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - در آن تفاوت های اساسی دارند؛ در حالی که 5 لایت به نمایشگری 6 - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - اینچی با حاشیه های مشخص مجهز شده، ذنفون 5 میزبان نمایشگری بدون حاشیه با بریدگی شبیه آیفون 10 است که به مراتب زیباتر است.

در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - جدول زیر مشخصات کامل این سه مدل را با هم مقایسه کرده ایم.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone