🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38277.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نوکیا و ودافون کره ماه را به 4G مجهز می کنند

کمپانی های PTScientists، آئودی و ودافون از چند سال قبل مشغول توسعه دو کاوشگر چهار چرخ بوده اند که سال آینده با هدف بررسی سطح کره ماه به فضا پرتاب خواهد شد. حالا کمپانی نوکیا ...

کمپانی های PTScientists، آئودی و ودافون از چند سال قبل مشغول توسعه دو کاوشگر چهار چرخ بوده اند که سال آینده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با هدف - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بررسی سطح کره ماه به فضا پرتاب خواهد شد.

حالا کمپانی نوکیا نیز به این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پروژه ملحق شده و قرار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - است با ایجاد یک شبکه 4G بین کره ماه و زمین امکان ارسال ویدئوهای با کیفیت از این کاوشگرها به زمین را فراهم کند.

این شبکه 4G برای ارسال تصاویر و ویدئوها به «ماژول ناوبری و فرود خودکار» ALINA از فرکانس 1800 مگاهرتز بهره می برد. در این پروژه ایستگاه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - زمینی ودافون وظیفه برقراری ارتباط با کاوشگرها را برعهده دارد. نوکیا نیز مسئولیت توسعه موتور - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شبکه در ابعاد فضایی را بر عهده دارد که در نهایت کمتر از یک کیلوگرم وزن خواهد داشت.تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بناب استان آذربایجان شرقیپیش از این در ارتباطات فضایی از شبکه های آنالوگ استفاده می شد اما 4G مزیت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - های بسیاری دارد، برای مثال از نظر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مصرف انرژی بهینه تر بوده و امکان ارسال مقادیر بیشتری از داده را بین کاوشگرها و ایستگاه ماژول خودکار فراهم می کند.

«مارکوس ولدون»، مدیر ارشد فنی نوکیا درباره - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - این پروژه مشترک می گوید:

این پروژه در واقع توسعه فناوری های فضایی جدید برای شبکه سازی، پردازش و ذخیره سازی داده ها است و به پیشرفت زیربنای ارتباطی لازم برای تحقیقات فضایی کمک شایانی می کند.

این دو کاوشگر در سال 2019 از مرکز فضایی کیپ کاناورال و با راکت فالکون 9 به فضا پرتاب خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ساحل نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر میتونم یه سوال بپرسم سمت ساحل تبرییز بناب اعزام کارشناس دارید؟
پاسخ: بله در ساحل تبرییز شهر بناب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone