🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38280.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک دیجیاتو به ذنفون 5 [تماشا کنید]

کمپانی ایسوس برای نخستین بار در MWC از موبایلی جدید با نام ذنفون 5 رونمایی کرد که شباهت زیادی به آیفون 10 دارد. این اسمارت فون از نمایشگری 6.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس ...

کمپانی ایسوس برای نخستین بار در MWC از موبایلی جدید با - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - نام ذنفون 5 رونمایی کرد که شباهت زیادی به آیفون 10 دارد. این اسمارت فون از نمایشگری 6.2 اینچی با رزولوشن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - فول اچ‌دی پلاس و هوش - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - مصنوعی بهره می برد که توانایی تشخیص 16 نوع صحنه و سوژه را دارد.

دوربین دوگانه با سنسورهای 12 و 8 مگاپیکسلی و گشودگی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - دیافراگم F1.8 از دیگر ویژگی های ذنفون 5 است. در ادامه شما را به تماشای ویدئوی نگاه نزدیک به این موبایل دعوت می کنیم که - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کوچصفهان استان گیلان - توسط دیجیاتو از MWC تهیه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone