🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38279.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس از ذنفون 5 لایت با دوربین های دوگانه رونمایی کرد

در سال های اخیر فناوری های جدیدی به دنیای موبایل راه پیدا کرده اند، با این حال قیمت این گجت ها نیز به صورت موازی افزایش پیدا کرده و حالا ایسوس تلاش دارد این قابلیت ...

در سال های اخیر فناوری های جدیدی به دنیای موبایل راه پیدا کرده اند، با این حال قیمت این گجت ها نیز - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به صورت موازی افزایش پیدا کرده و حالا ایسوس تلاش دارد این قابلیت ها را - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در محصولاتی با قیمت معقول به بازار عرضه کند.

این کمپانی برای اولین بار موبایل های ذنفون 5، 5 لایت و 5 زد را به MWC آورده که از ویژگی های پیشرفته زیادی بهره برده و نگاه علاقمندان را به خود خیره - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کرده اند.

در این میان ذنفون 5 لایت از نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل و نسبت تصویر 18:9بهره می برد که 80 درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده است.تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تبریز استان آذربایجان شرقیتلاش های ایسوس در سال های اخیر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به برآورده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کردن نیازهای کاربران و بهینه سازی هرچه بیشتر نرم افزاری و سخت افزاری معطوف بوده و به همین خاطر رابط کاربری این موبایل که با اندروید اوریو عرضه می شود، شباهت زیادی به نسخه استوک داشته و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در آن از دوباره کاری پرهیز شده است.

کمپانی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تایوانی ذنفون 5 لایت را به چیپست اسنپدراگون 630، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده که - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - انرژی آنها توسط باتری 3300 میلی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آمپر ساعتی تامین - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می شود. نسخه دیگری از آن نیز با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تبریز استان آذربایجان شرقیدر پنل عقب شاهد دوربین دوگانه با سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و فوکوس خودکار هستیم که - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پایین تر از آن سنسور اثر انگشت جاخوش کرده است.

این کمپانی دوربین ثانویه دوگانه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را نیز برای موبایل خود در نظر گرفته که به لنز واید 120 درجه مجهز شده و امکان ثبت تصاویر سلفی با کیفیت 20 مگاپیکسل را فراهم می کنند. تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تبریز استان آذربایجان شرقیاز مشخصات دیگر می توان به بدنه شیشه ای با انعکاس زیبا، جک 3.5 میلیمتری هدفون، فلش جلو و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد.

ذنفون 5 لایت از ماه آتی و در رنگ های مشکی، سفید و قرمز به بازار راه پیدا می کند اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است. در ادامه شما را به تماشای ویدئوی نگاه نزدیک به این موبایل دعوت می کنیم که توسط دیجیاتو در رویداد MWC ضبط شده است

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone