🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19375.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل در سال ۲۰۲۱ از چه محصولاتی رونمایی می‌کند؟

اپل سال ۲۰۲۰ را با معرفی محصولات جذابی به پایان رساند و انتظارات زیادی از این کمپانی در سال ۲۰۲۱ داریم. ۲۰۲۱ سال مهمی برای دنیای مک خواهد بود و همچنین باید منتظر افزودن ویژگی‌های ...

اپل سال ۲۰۲۰ را با معرفی محصولات جذابی به پایان رساند و انتظارات زیادی از این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - کمپانی در سال ۲۰۲۱ داریم. ۲۰۲۱ سال مهمی برای دنیای مک خواهد بود و همچنین باید منتظر افزودن ویژگی‌های مهمی به آیپد و اپل واچ باشیم.

اپل در ۲۰۲۰ از گوشی‌های سری آیفون ۱۲، اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE به همراه آیپدهای جدید و همچنین مک‌های مجهز به چیپ M1 رونمایی کرد. این کمپانی همچنین سال گذشته میلادی هدفون روگوشی ایرپاد مکس را هم معرفی کرد. انتظار می‌رود ۲۰۲۱ سال هیجان‌انگیزتری - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - برای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - محصولات اپل باشد.

سالی مهم برای دنیای مک

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس

اپل در ماه‌های پایانی ۲۰۲۰ از اولین چیپ مبتنی بر ARM خود برای دنیای مک به نام M1 رونمایی کرد. این کمپانی تا دو سال آینده به صورت کامل از پردازنده‌های اینتل به چیپ M1 مهاجرت می‌کند. با وجود این تغییر بزرگ در قلب تپنده مک‌ها، طراحی محصولات مجهز - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - به آن‌ها تفاوتی با نسل قبلی نداشت، موضوعی که در سال جاری میلادی تغییر خواهد کرد.

طبق اعلام تحلیلگر مطرح محصولات اپل یعنی مینگ-چی کو، در سه ماهه دوم یا سوم سال جاری میلادی از مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی مجهز به اپل سیلیکون و طراحی جدید رونمایی خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره طراحی جدید این لپ‌تاپ‌ها نداریم، اما انتظار می‌رود مک‌بوک ۱۴ اینچی ابعاد یکسان با مک‌بوک ۱۳.۳ اینچی داشته باشد اما حاشیه‌های اطراف - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - نمایشگر آن کاهش پیدا کند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس

از سایر احتمالات می‌توان به قرارگیری فیس آیدی در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - این محصولات و همچنین پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کرد. - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - شاید اپل امسال از نسل جدید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - تراشه‌های سری M رونمایی کند و حتی شاهد معرفی پردازنده‌ای با ۳۲ هسته برای مک پرو جدید باشیم. آی‌مک جدید هم احتمالا در نسخه‌های ۲۱.۵ و ۲۷ اینچی با حاشیه‌های - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - کم نمایشگر و همچنین چیپ M1 از راه می‌رسد.

ویژگی‌های جدید در راه آیپد

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس

طبق اعلام کو، نسل جدید آیپد پرو همراه با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی در نیمه اول سال جاری میلادی معرفی می‌شود. این پنل‌ها با نمایشگر OLED مورد استفاده در آیفون‌ها فرق می‌کنند، با این حال کیفیت بالایی خواهند داشت. علاوه بر این انتظار می‌رود نسل جدید این تبلت‌ها قادر به پشتیبانی از شبکه 5G باشند.

آیپد پرو ۲۰۲۱ به چیپ A14 Bionic مورد استفاده در آیپد ایر ۴ و گوشی‌های سری آیفون ۱۲ مجهز می‌شود. امسال همچنین سیستم عامل iPadOS 15 از راه می‌رسد که - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - تغییرات مخصوص به خود را خواهد داشت. iPadOS 14 ویژگی‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار نداد، اما iPadOS 13 یک نسخه انقلابی بود، بنابراین شاید دوباره چنین موضوعی را در iPadOS 15 شاهد باشیم.

اپل واچ با طراحی جدید

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس

مینگ-چی کو از معرفی نسل آینده اپل واچ با طراحی جدید در اواخر ۲۰۲۱ اشاره کرده که شامل قابلیت‌های مدیریت سلامت نوآورانه و همچنین طراحی بهتر می‌شود. در حال حاضر اطلاعاتی درباره طراحی جدید نسل آینده اپل واچ منتشر نشده، اما انتظار می‌رود قابلیت اندازه‌گیری فشار خون و قند خون به این ساعت هوشمند اضافه شود.

آیفون ۱۳ بدون پورت

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس

اپل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - سال ۲۰۲۰ نسل جدید آیفون را با یک ویژگی مهم یعنی پشتیبانی از شبکه 5G و در چهار نسخه معرفی کرد. انتظار می‌رود در سال جاری میلادی دوباره با چهار گوشی ملاقات - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - کنیم که البته طبق گفته کو، به دوربین باکیفیت‌تری مجهز می‌شوند. علاوه بر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - این، شنیده‌ها از امکان حذف - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - پورت از آیفون ۱۳ حکایت دارند که - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - البته هنوز نمی‌توان آن را تایید کرد.

نسل جدید ایرپاد و ایرپاد پرو

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس

امسال باید منتظر نسل جدید ایرپاد و ایرپاد پرو باشیم که احتمالا طراحی آن‌ها مشابه یکدیگر خواهد بود. ایرپاد استاندارد اگرچه طراحی مشابه نسخه پرو خواهد داشت، اما از قابلیتی مانند نویز کنسلینگ فعال بهره نمی‌برد.

شاید این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - کمپانی در سال ۲۰۲۱ از یک اسپیکر هوشمند جدید برای قرارگیری در میان هوم‌پاد ۲۹۹ دلاری و هوم‌پاد مینی ۹۹ دلاری رونمایی کند. با این حال کو در ماه دسامبر ۲۰۲۰ از تقاضای پایین برای این اسپیکرهای هوشمند - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - و تعلیق موقت برنامه‌ها برای مدل جدید خبر داد.

اپل تی‌وی و تی‌وی پلاس

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس

شنیده‌ها از معرفی اپل تی‌وی جدید در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - آینده نزدیک حکایت دارند. این دستگاه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - از پردازنده سریعتری بهره می‌برد که نتیجه آن اجرای بهتر بازی‌ها خواهد بود. شایعات همچنین به کنترلر بازی این کمپانی اشاره می‌کنند. - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - در سال ۲۰۲۱ سرویس استریم ویدیوی اپل به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نی ریز استان فارس - نام تی‌وی پلاس هم میزبان سریال‌ها و فیلم‌های جدیدی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone