🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19372.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سفر ۶۰۰ کیلومتری تسلا از سانفرانسیسکو به لس آنجلس با کمترین دخالت راننده

تسلا مدل ۳ به کمک نسخه بتای سیستم رانندگی کاملا خودران یا FSD سفر از شهر سان فرانسیسکو به لس آنجلس را با موفقیت و با کمترین دخالت توسط راننده انجام داد. یکی از مالکین ...

تسلا مدل ۳ به کمک نسخه بتای سیستم رانندگی کاملا خودران یا FSD سفر از شهر سان فرانسیسکو به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل - لس آنجلس را با موفقیت و با کمترین دخالت توسط راننده انجام داد.

یکی از مالکین تسلا با نام کاربری Whole Mars Catalog در یوتیوب تایم لپس سفر تقریباً ۶۰۰ کیلومتری از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل - سان فرانسیسکو به لس آنجلس - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل - با تسلا مدل ۳ (مدل Performance) مجهز به نسخه آزمایشی سیستم رانندگی کاملاً خودران (FSD) را منتشر کرد. از نکات جالب توجه این ویدیو می‌توان به حرکت تقریباً بی‌نقص خودرو در مناطق درون شهری تا آزادراه‌ها اشاره - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل - کرد. رفتار کلی تسلا به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل - لطف سیستم FSD بسیار جالب توجه بود و تقریباً در تمام موارد همانند یک راننده واقعی تصمیم گیری - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل - می‌کرد.

همانطور که می‌شد حدس زد سیستم FSD عملکردی کاملاً بی‌نقص را از خود به جای نگذاشت و در طول سفر در برخی موارد رفتارهای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل - عجیبی (در یک مورد حین تعویض لاین) بروز داد. راننده در چند مورد مجبور شد کنترل خودرو را در دست گیرد. برای مثال در قسمتی از ویدیو پس از ورود به شهر لس آنجلس راننده مجبور شد برای جلوگیری از برخورد با موانع مسیر کنترل خودرو را برای لحظاتی در دست گیرد. علاوه بر این برای توقف در ایستگاه‌های سوپرشارژر کنترل خودرو را در دست گرفت.

حدوداً دو ماه از عرضه نسخه بتای سیستم FSD می‌گذرد. این سیستم به مالکان اتومبیل‌های تسلا اجازه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل - می‌دهد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل - تا با کمترین دخالت و یا در برخی موارد بدون هیچ گونه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل - دخالتی رانندگی کنند. این سیستم پس از دو ماه چندین بار بروزرسانی شده و قابلیت‌های آن به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل - طور قابل توجهی بهبود پیدا کرده است.

FSD تا پیش از این توانایی عبور موفق از میدان بدون دخالت راننده و گردش‌های طبیعی همانند راننده انسانی را به ارمغان آورد و حالا سفر از یک شهر به شهر دیگر با کمترین دخالت را امکان پذیر کرده که دستاورد بزرگی برای تسلا به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone