🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36687.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

مدیرعامل شیائومی سهوا از دستبند سلامتی Mi Band 3 رونمایی کرد [به روزرسانی]

شیائومی اخیرا رویدادی را برای معرفی موبایل گیمینگ «بلک شارک» برگزار کرده که طی آن «لی جون»، مدیرعامل این شرکت گجتی که احتمالا  «Mi Band 3» باشد را در دست داشته است. حدود دو سال از عرضه آخرین ...

شیائومی اخیرا رویدادی را برای معرفی موبایل گیمینگ «بلک شارک» برگزار کرده که طی آن «لی جون»، مدیرعامل این شرکت گجتی که احتمالا  «Mi Band 3» باشد را در دست داشته است.

حدود دو سال از عرضه آخرین دستبند سلامتی شیائومی می گذرد اما همانطور که در تصویر می بینید گجت پوشیدنی لی جون، دستبند - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جدیدی است که طراحی آن شباهت زیادی به مدل های قبلی Mi Band شیائومی دارد.تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان این دستگاه که احتمالا در ماه های آینده شاهد رونمایی از آن خواهیم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بود دارای بند پلاستیکی نرمی است که در مدل های قبلی نیز شاهد آن بوده ایم؛ علاوه بر آن مساحت سطح شیشه ای هم تا حد زیادی بیشتر شده که می توان آن را به عنوان نشانه ای از افزایش مساحت نمایشگر 0.42 اینچی با پنل OLED تلقی کرد که در برابر خراش مقاوم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - است و اثر انگشت هم به راحتی روی آن باقی نمی ماند. از سوی دیگر لبه های نمایشگر نیز تا حدودی خمیده شده تا با منحنی بند پلاستیکی ادغام شود.

انتظار می رود Mi Band 3 در کنار قابلیت هایی همچون گام شمار، GPS و شتاب سنج از سنسور ضربان قلب و بلوتوث 4.2 نیز بهره ببرد. از دیگر امکاناتی که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - احتمال افزوده شدن آن ها به این دستبند سلامتی وجود دارد می توان به موتور ویبره و پشتیبانی از استاندارد مقاومت در برابر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آب و گرد و غبار IP67 اشاره کرد که آن را به گزینه ای ایده آل برای ورزشکاران تبدیل می کند.

مسئولان شیائومی پیش از این عرضه Mi Band 3 را تایید کرده بودند و در صورتی که دستبند هوشمند - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - لی جون واقعا همین دیوایس باشد، احتمالا در آینده نزدیک شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. در حال حاضر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه ارائه نشده اما بهای مدل قبلی این گجت 22 دلار بود و احتمالا در نسل فعلی تا حدودی افزایش پیدا خواهد کرد.

به روزرسانی

کمپانی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شیائومی در اکانت توییتری خود از گجتی رونمایی کرده که شبیه دستبند سلامتی Mi Band 3 به نظر می رسد. این بند هوشمند بر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خلاف مدل قبلی هیچ کلید فیزیکی نداشته و از فرمان های لمسی پشتیبانی خواهد کرد. در این پست به اطلاعات دیگر اشاره ای نشده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر گنبد کاووس استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone