🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36678.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تولید مک بوک ایر 2018 اپل احتمالاً به تعویق می افتد

بر اساس گزارش شرکت تحقیقات تأمین کنندگان بازار DigiTimes به نظر می رسد اپل تولید مک بوک ایر 2018 را به تأخیر انداخته است. این اطلاعات که از شرکت های زنجیره تأمین اپل به دست آمده ...

بر اساس گزارش شرکت تحقیقات تأمین کنندگان بازار DigiTimes به نظر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می رسد اپل تولید مک بوک ایر 2018 را به تأخیر انداخته است.

این اطلاعات که از شرکت های زنجیره تأمین اپل به دست آمده اشاره به این موضوع دارند که تولید مک بوک ایر 2018 قرار است تا نیمه - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دوم سال جاری میلادی به تعویق بیفتد. بر اساس گزارش ها اپل این موضوع را به تأمین - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کنندگان خود اطلاع - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - داده، با این حال کمپانی ساکن کوپرتینو دلیل این موضوع را مشخص نکرده است.

در گزارش این گونه اعلام شده - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که احتمالاً اپل در تولید برخی از قطعات کلیدی از جمله پردازنده به مشکل بر خورده است. پیش از این اعلام شده بود که اپل احتمالاً قصد دارد مک بوک ایر جدیدی را روانه بازار کند که نسبت به نمونه های فعلی قیمت پایین تری دارد. تاکنون - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اطلاعات چندانی در مورد مشخصات لپتاپ مورد بحث منتشر نشده است.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

با این حال - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گمانه زنی هایی در مورد احتمال تعبیه نمایشگر رتینا برای آن مطرح شده. همچنین انتظار می رود لپتاپ مورد بحث به جدیدترین پردازنده های اینتل مجهز شود.

بر اساس گزارش های پیشین احتمالاً مک بوک ایر 2018 با قیمت 799 تا 899 دلار  روانه بازار خواهد شد. با این حال بلومبرگ ادعا کرده که اپل در حال توسعه مک بوک جدیدی با قیمت کمتر از 1000 دلار است، البته مشخص نشده که موردی بلومبرگ به آن اشاره کرده، در واقع عضو جدیدی از خانواده مک بوک است یا همان مک بوک ایری است که منتظرش هستیم.

اپل قصد دارد از 4 تا 8 ژوئن سال جاری (14 تا 18 خرداد) رویداد ویژه توسعه دهندگان WWDC را برگزار کند. بنا بر گزارش مرتبط با تعویق تولید مک بوک - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ایر به نظر می رسد در رویداد یاد شده شاهد رونمایی از این محصول نخواهیم بود. به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این ترتیب عرضه در ماه اکتبر (مهر تا آبان سال جاری) محتمل تر به نظر می رسد.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی مک بوک پرو 2016 توسط دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone