🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36675.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

پلان؛ استتار خیره کننده کشتی ها در جنگ جهانی اول [تماشا کنید]

استتار یا Camouflage یکی از بهترین راه ها برای در امان ماندن از دشمن محسوب می شود. نمونه های متعددی از این پدیده را در طبیعت می بینیم که جانوران مختلف، خودشان را با محیط ...

استتار یا Camouflage یکی از بهترین راه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ها برای در امان ماندن از دشمن محسوب می شود. نمونه های متعددی از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این پدیده را در طبیعت می بینیم که جانوران مختلف، خودشان را با محیط اطراف همرنگ می کنند. در عرصه نظامی نیز انسان ها از همین روش بهره می برند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

در جریان جنگ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جهانی اول، آلمانی ها با - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - زیردریایی های موسوم به یوبوت (U-Boat) بلای جان دیگر کشورها شده بودند و با استفاده از اژدر، کشتی های جنگی و حتی تجاری را هدف قرار می دادند. برای غلبه بر این موضوع، متخصصین علوم دریایی به روشی به نام «استتار خیره کننده» یا Dazzle متوسل شدند. این روش از استتار اگرچه کشتی را از دید دشمن مخفی نمی کند، اما شناسایی جهت حرکت و سرعت آن را دشوار می نماید، به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گونه ای که هدف قرار دادن آن با اژدر تقریباً ناممکن می شود.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

در این مطلب از پلان می خواهیم شما را با استتار خیره کننده آشنا کنیم، روشی که جان انسان های زیادی را در جنگ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - جهانی نجات داد و پای هنرمندان را به حوزه نظامی باز کرد. با دیجیاتو همراه باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone