🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36696.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

پرتاب و فرود موفق راکت فضایی نیو شپرد [تماشا کنید]

کمپانی فضایی بلو اوریجین نخستین پرتاب آزمایشی راکت «نیو شپرد» را در سال 2018 با موفقیت انجام داد. راکت و کپسول نیو شپرد پیش از این پرتاب های موفقی را پشت سر گذاشته اند اما ...

کمپانی فضایی بلو اوریجین نخستین پرتاب آزمایشی راکت «نیو شپرد» را در سال 2018 با موفقیت انجام داد.

راکت و کپسول نیو شپرد پیش از این پرتاب های موفقی را پشت سر گذاشته اند اما برای اولین بار به ارتفاع - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نهایی لازم برای پرتاب های اصلی دست پیدا کرده اند. این آزمایش با چند ساعت تاخیر و راس ساعت 1:06 بعد از ظهر به وقت محلی از پایگاهی در تگزاس صورت گرفته است.

نیو شپرد که در این آزمایش یک ماکت فضایی و چندین ابزار آزمایشی و علمی را نیز به همراه داشته، تا ارتفاع 106 کیلومتری اوج گرفته که 6 کیلومتر بالاتر از مرز قراردادی فضا محسوب می شود. این محموله - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شامل ابزارهای مرکز تحقیقات فضایی جانسون، دانشگاه های اروپایی و «دستگاه ارتباط فضایی اشمیت» بوده است.

طی آزمایش مذکور که از لحظه شروع - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تا فرود 10 دقیقه و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 19 ثانیه به طول انجامیده، در ارتفاع نزدیک 100 کیلومتر بالاتر از سطح دریا راکت از کپسول جدا شده و با کمک موتورها روی یک سطح بتنی فرود آمده است.

کپسول هم پس از جدا شدن با - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سرعتی بالا برای چند دقیقه حرکت کرده و سپس با استفاده از پاراشوت و راکت های کمکی فرود نرمی را تجربه کرده است.

این کپسول با گنجایش شش نفر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سفرهای فضایی توریستی به مدار زمین طراحی شده اما قابلیت انتقال بارهای تجاری و آزمایش را نیز دارد. شش پنجره بزرگ آن چشم انداز زیبایی از زمین را برای مسافران به ارمغان می آورند، با این حال کمپانی سازنده هنوز هزینه چنین سفرهای هیجان انگیزی را اعلام نکرده است.

این پرتاب دومین آزمایش موفق نیو شپرد 2 و هشتمین تست کلی برنامه راکت فضایی بلو اوریجین بود چرا که نسخه ای اولیه از این راکت پیش از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بازنشستگی در سال های 2015 و 2016 مورد آزمایش قرار گرفت. مدیرعامل این کمپانی «باب اسمیت» در چند روز گذشته اعلام امیدواری کرد که کمپانی متبوعش در سال جاری سفرهای توریستی فضایی را کلید بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone