🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36695.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ویدیوی نگاه نزدیک نسخه 2018 گوشی گلکسی A6 سامسونگ پیش از رونمایی [تماشا کنید]

به تازگی ویدیوی نحوه کار منتسب به نسخه 2018 گوشی گلکسی A6 سامسونگ، پیش از رونمایی رسمی منتشر شده که برخی از مهمترین جزئیات آن را مشخص می کند. بر اساس گزارش هایی که پیش ...

به تازگی ویدیوی نحوه کار منتسب به نسخه 2018 گوشی گلکسی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - A6 سامسونگ، پیش از رونمایی رسمی منتشر شده که برخی از مهمترین - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - جزئیات آن را مشخص می کند.

بر اساس گزارش هایی که پیش از این منتشر شده گلکسی A6 جدید قرار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - است از نمایشگری 5.6 - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اینجی با رزولوشن +HD (احتمالاً با نسبت 18.5 به 9) بهره ببرد و به پنل سوپر امولد مجهز باشد. این اطلاعات در ویدیوی مورد بحث نیز تأیید شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ویدیو که به نظر می رسد توسط - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شعبه ویتنام سامسونگ ضبط شده، نسخه 2018 گلکسی A6 دراری دوربین های اصلی و جلویی با رزولوشن مشابه 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

همچنین هر دو این دوربین ها از فلش بهره می برند. در حالی که دوربین جلویی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - امکان تنظیم شدت نور فلش را برای کاربر فراهم می کند. گشودگی دیافراگم این دو لنز نیز f1.7 و f1.9 اعلام شده است.

بر اساس ویدیوی مذکور، نسخه 2018 گلکسی A6 از حسگر اثر انگشت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تعبیه شده در قاب پشتی بهره می برد، ضخامت این گوشی 7.7 میلی متر است و در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی معرفی خواهد شد. همچنین بدنه این موبایل از جنس فلز به نظر می رسد

با این حال در ویدیوی مورد بحث از مشخصات گلگسی A6 آتی صحبتی به میان نیامده، ولی بر اساس گمانه زنی های - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پیشین احتمالاً شاهد استفاده از چیپست اگزینوس 7870 برای آن خواهیم بود. در حالی که احتمالاً به 3 یا 4 گیگابایت رم مجهز - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - خواهد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شد.

انتظار می رود گوشی مورد بحث در روسیه، اروپا و خاورمیانه روانه بازار شود - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - البته هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آن منتشر نشده است.

از سوی دیگر بر اساس گزارش های پیشین سامسونگ قصد دارد در کنار گلکسی A6، نسخه پلاس آن (گلکسی +A6) - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را نیز معرفی نماید. این نسخه احتمالاً از چیپست اسنپدراگون 625 به همراه نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن +fHD برخوردار خواهد بود و دوربین اصلی دوگانه برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی دیجیاتو: سامسونگ گلکسی A8 و A8 پلاس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خرمن نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
آیا احیانا دور و بر خیابان امام خمینی سراب تعمیر مایکروفر زیمنس HF15M552 هم دارید؟
پاسخ: بله در خیابان امام خمینی شهر سراب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر بالنده نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوبید؟ سایت ***** مایکروفر زیمنس HF26026 شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone