تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24165.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر زنده جدید از گوگل پیکسل 4 اکس ال فاش شد

ظاهراً فاش شدن تصاویر زنده از گوشی پیکسل گوگل، پیش از رونمایی رسمی تمامی ندارد. تصاویر متعددی که از پیکسل 4 اکس ال منتشر شده برخی مشخصات کلیدی آن را تأیید می کند. این عکس ...

ظاهراً فاش شدن تصاویر زنده از گوشی پیکسل گوگل، پیش از رونمایی رسمی تمامی ندارد. تصاویر متعددی که از پیکسل 4 اکس ال منتشر شده برخی مشخصات کلیدی آن را تأیید می کند.

این عکس ها توسط یک فروشگاه ویتنامی به نام D Store منتشر شده. مشخص نیست این فروشگاه چگونه موفق شده به گوشی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - دست پیدا کند. البته آن طور که به وبسایت ورج گفته شده این دستگاه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - یک نمونه نهایی نیست و بیشتر شبیه به یک مدل آزمایشی به نظر می رسد. همچنین فروشگاه مدعی است که این گوشی یک نمونه تقلبی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - نیست.

دی استور تعداد 21 عکس را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - منتشر کرده که اطلاعات چندان جدیدی ندارد اما بسیاری از مشخصات قبلی را تأیید می کند. در صورتی که این اطلاعات درست باشد گشودگی دیافراگم دوربین اصلی پیکسل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - 4 اکس ال f1.73 است که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - در مقایسه با f1.8 در پیکسل 3 اندکی بهبود یافته است. مشحصات دوربین تله فوتو مشخص نیست اما گفته می شود این دوربین از حسگری 16 مگاپیکسلی بهره می برد.

بر اساس آنچه در اپلیکیشن دوربین به چشم می خورد گوگل پیکسل 4 اکس ال عکس - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - هایی با نسبت 16 به 9 می گیرد و این در حالی است که ابعاد استاندارد حسگر، 4 به 3 است. شاید گوگل راهکاری مشابه با اپل در آیفون 11 را در پیش گرفته تا از مزیت لنز فوق عریض دوربین بهره ببرد و با تصاویر عریض تمامی نمایشگر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - را پوشش دهد. البته این که گوگل تصمیم بگیرد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - به نفع رابط کاربری، تصاویر را کراپ کند عجیب به نظر می رسد.

بر اساس تصاویر، گوگل پیکسل 4 اکس ال از چیپست اسنپدراگون 855 در کنار 6 - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - گیگابایت رم بهره می برد. نمایشگر این گوشی رزولوشن 3040 در 1440 دارد و نرخ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - رفرش آن 90 هرتز است. بر اساس تصاویر انتظار می رود باتری با ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز این گوشی را تأمین کند. احتمالاً پیکسل های بعدی گوگل در اکتبر (مهر تا آبان) رونمایی خواهند شد.

- تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone