🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32101.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نسخه جدید جیمیل با ظاهری جدید در دسترس کاربران اندروید قرار گرفت

سرانجام و پس از یک ماه انتظار، گوگل به‌روزرسانی جدید جیمیل با طراحی متریال را در دسترس تمام کاربران اندروید قرار داد. این به‌روزرسانی المان‌های تازه طراحی گوگل مانند فونت جدید این کمپانی را به ...

سرانجام و پس از یک ماه انتظار، گوگل به‌روزرسانی جدید جیمیل با طراحی متریال را در دسترس تمام کاربران اندروید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر همدان استان همدان - قرار داد.

این به‌روزرسانی المان‌های تازه طراحی گوگل مانند فونت جدید این کمپانی را به اپلیکیشن جیمیل اضافه می‌کند. همچنین یک نوار جستجو نیز به بالای صفحه اضافه شده و منوبار قرمز رنگی که در نسخه‌های پیشین این اپلیکیشن شاهد آن بودیم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر همدان استان همدان - حذف شده است. به طور کلی، نسخه جدید جیمیل طراحی ساده‌ و مینیمال‌تری نسبت به گذشته دارد.

حذف نوار قرمز رنگ معروف باعث شده در این اپلیکیشن بسیار بیشتر از گذشته شاهد حضور رنگ رسفید باشیم؛ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر همدان استان همدان - موضوعی که حتی ممکن است شما را وادار به کم کردن میزان نور صفحه نمایش بکند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر همدان استان همدان

جدا از موارد ذکر شده، تغییر کلیدی دیگری را نمی‌توان در این اپلیکیشن پیدا کرد و سایر امکانات همیشگی جیمیل در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر همدان استان همدان - این نسخه هم حضور دارند. این به‌روزرسانی جدید هم اکنون برای کاربران اندروید روی پلی استور - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر همدان استان همدان - در دسترس بوده و به زودی برای سیستم‌عامل iOS نیز منتشر خواهد شد.

در همین راستا، طی هفته‌ای که گذشت، نسخه تحت وب - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر همدان استان همدان - جیمیل نیز به روز شد. در به روز رسانی جدید جیمیل با کلیک راست روی یک ایمیل در محیط اینباکس منویی برای شما باز می شود که ۱۲ گزینه مختلف دارد.

همچنین مدتی پیش گوگل با ارسال یک ایمیل به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی اعلام کرد در آخرین نسخه از این سیستم عامل مشغول آزمایش قابلیتی است که نرم‌افزارهای سیستمی را به صورت خودکار به‌روزرسانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone