🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28726.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل سامسونگ: عرضه گلکسی فولد خیلی دیر نمی شود

طبق گزارش نشریه The Korea Herald سامسونگ قصد دارد به زودی تاریخ عرضه گلکسی فولد را اعلام نماید. دی جی کو که مسئولیت واحد موبایل آن را بر عهده دارد در مصاحبه اخیرش با این ...

طبق گزارش نشریه The Korea Herald سامسونگ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خراسان استان خراسان - قصد دارد به زودی تاریخ عرضه گلکسی فولد را اعلام نماید. دی جی کو که مسئولیت واحد موبایل آن را بر عهده دارد در مصاحبه اخیرش با این روزنامه خبر داده که سامسونگ نقص به وجود آمده در گلکسی فولد را که به واسطه ورود ذرات ریز به داخل آن ایجاد شده بررسی کرده و امروز یا فردا به نتیجه روشنی در این باره می رسد.

حالا سامسونگ خبر داده که می خواهد دوام نواحی بدون محافظ لولا را افزایش دهد و فاصله میان حاشیه های نمایشگر و لایه حفاظتی آن را نیز کم کند. برخی نقد نویسان اما پیشتر گزارش داده بودند - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خراسان استان خراسان - که با برداشتن این لایه حفاظتی عملکرد نمایشگر با مشکل روبرو می شود و پیشتر سامسونگ هیچگونه هشداری نسبت به کندن این لایه به کاربران نداده بود.

کو همچنین در پاسخ به این سوال که آیا گلکسی فولد ظرف یک ماه آینده به آمریکا عرضه می شود یا خیر  گفت:

خیلی دیر عمل نمی کنیم.

همانطور که قبلا در خبرها خواندید مشخص شد سامسونگ در صورتی که موفق به عرضه این گوشی تا تاریخ ۳۱ می نشود کلیه پیش سفارش ها را لغو می کند اما حالا به نظر می آید که کمپانی مورد بحث قصد دارد این دستگاه را زودتر از آنچه توقع می رفت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خراسان استان خراسان - به دست کاربران برساند.

اظهارات کو دست کم تایید می کند که گلکسی فولد به کلی لغو نشده و علاقمندان به آن میتوانند همچنان امیدوار باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone