🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28729.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Dumb Ways To Draw؛ راه‌های «کمتر» احمقانه برای مردن

فارغ از حضور معماهای مختلف، سری Dumb Ways To Die بیشتر به‌خاطر خشونت طنز آمیزش به محبوبیت رسید. بازی دقیقا همان چیزی است که اسمش نشان می‌دهد؛ شخصیت‌های درون بازی در معرض مرگ به احمقانه‌ترین شکل‌های ...

فارغ از حضور معماهای مختلف، - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان - سری Dumb Ways To Die بیشتر به‌خاطر خشونت طنز آمیزش به محبوبیت رسید. بازی دقیقا همان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان - چیزی است که اسمش نشان می‌دهد؛ شخصیت‌های درون بازی در معرض مرگ به احمقانه‌ترین شکل‌های ممکن قرار دارند - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان - و به عنوان تنها منجی، باید جلوی این اتفاقات را بگیرید.

در Dumb Ways To Draw سازنده همین فرمول «راه‌های احمقانه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان - مردن» را این بار در یک سیستم گیم‌پلی متفاوت پیاده کرده است. در عناوین قبلی، هر مرحله بازیکن برای جلوگیری از مرگ شخصیت بازی باید - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان - کاری انجام می‌داد. حالا این کار می‌توانست ضربه به‌موقع روی صفحه اصلی یا حتی کشتن زنبورها باشد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان

قسمت‌های قبلی Dumb Ways To Die از چندین مینی گیم مختلف تشکیل شده بودند و در Dumb Ways To Draw توسعه‌دهنده این‌بار گیم‌پلی متمرکزی را هدف قرار داده است. حالا جای اینکه هر مرحله کاری متفاوت انجام بدهید، به کمک یک مداد و پاک‌کن باید جلوی مرگ شخصیت‌ها را بگیرید.

چگونه؟ بازی روند خیلی ساده‌ای دارد. در تمام مرحله‌ها شخصیت اصلی مسیری پر از تله و تهدیدهای مختلف را طی می‌کند و اینجاست که نقش مداد و پاک‌کن مشخص می‌شود؛ با کشیدن خطوط یا طراحی اجسام مختلف - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان - باید راه را برای کاراکتر داستان باز کرده و جلوی این تله‌ها و تهدیدها را بگیرید.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان

سیستم کلی گیم‌پلی Dumb Ways To Draw جدید نیست و به شکل‌های بهتر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان - در بازی‌هایی مثل Brain It On! - Physics Puzzles هم دیده‌ایم. از طرفی پازل‌ها می‌توانستند هوشمندانه‌تر از چیزی که می‌بینیم باشند. با این حال ویژگی که باعث شده Dumb Ways To Draw با وجود کمبود خلاقیت‌هایش همچنان اثری سرگرم‌کننده لقب بگیرد، خشونتی است که قبلا در قسمت‌های پیشین شاهد بودیم.

در اینجا نیز اگر به‌موقع جلوی تهدیدها را نگیرید، شخصیت اصلی به عجیب‌ترین روش ممکن (البته نه به‌اندازه گذشته) جان خودش را از دست می‌دهد. نتیجه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان - ترکیب این خشونت بی‌پرده با چاشنی طنز و پازل‌های متوسط، - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان - عنوانی شده که هرچند بدون ایراد نیست - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان - ولی می‌تواند مخاطب را پای ماجراجویی خطرناک شخصیت‌هایش بنشاند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان

بعد از عملکرد ضعیفی که Dumb Ways To Die 3: World - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان - Tour از خودش به‌ جای گذاشت و نتوانست به اندازه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان - قسمت‌های قبلی موفق بشود، حداقل بازخوردهای بازیکن‌ها نشان می‌دهند که Dumb Ways To Draw سری را به مسیر موفقیت بازگردانده است. با وجود مشکلات مربوط به تبلیغات، بازی نقدهای مثبتی دریافت کرده و هشتمین بازی پازل این روزهای اپ استور به‌شمار می‌رود.

اگر از طرفداران قدیمی سری Dumb Ways To Die هستید، بد نیست به Dumb Ways To Draw فرصت بدهید. اگر هم تاکنون به‌سراغ این مجموعه نرفته‌اید، شاید حالا وقتش - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان - باشد که با احمقانه‌ترین راه‌ها برای مردن آشنا شوید. Dumb Ways To Draw برای سیستم‌ عامل‌های اندروید - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان - و iOS منتشر شده و می‌توانید بازی را از دو فروشگاه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان - اپ استور و گوگل‌ پلی دریافت کنید.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر جوانرود استان کردستان

Dumb Ways To Draw

سازنده: Metro Trains قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 260.7 / 62.88 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرانک نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر شرکت شما دور و بر خیابان جانبازان جوانرود سرویس دهی داره.
پاسخ: بله در خیابان جانبازان شهر جوانرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone