🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28728.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

الگوبرداری اندروید Q در مدیریت باتری از سیستم عامل آی او اس

تا الان می‌دانستیم که ژست‌های حرکتی جدید اندروید Q کپی مستقیمی از پلتفرم iOS هستند. اما این اولین الگوبرداری اندروید از سیستم عامل رقیب نبوده است. به گزارش اندروید پلیس، سومین نسخه بتای اندروید Q ...

تا الان می‌دانستیم که ژست‌های حرکتی جدید اندروید Q کپی مستقیمی از پلتفرم iOS هستند. اما این اولین الگوبرداری اندروید از سیستم عامل رقیب نبوده است. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابلسر استان مازندران - به گزارش اندروید پلیس، سومین نسخه بتای اندروید Q که ساعاتی پیش منتشر شد و می‌توانید همین حالا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابلسر استان مازندران - آن را نصب کنید، حاوی قابلیت‌هایی است که بی‌شباهت به آی او - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابلسر استان مازندران - اس نیستند.

یکی از آن‌ها گزینه‌ای برای مدیریت باتری است که مستقیما از حالت Low Power آی او اس وام گرفته شده. با ورود به تنظیمات اندروید Q و قسمت Battery Saver، گزینه‌ای تحت عنوان Turn off when fully charged مشاهده می‌کنید. با فعالسازی آن، وقتی شارژ گوشی‌تان به 90 درصد (یا درصدی که خودتان تعیین کرده‌اید) برسد حالت Battery Saver به طور خودکار غیر فعال خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابلسر استان مازندران

در اندروید پای و نسخه‌های جدیدتر، با اتصال شارژر به گوشی حالت Battery Saver غیر فعال می‌شود اما به محض قطع شارژر شاهد فعالیت دوباره آن خواهید بود. اما اندروید Q برای مدیریت باتری قابلیت ویژه دیگری هم - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابلسر استان مازندران - دارد.

حالا می‌توانید روشن شدن حالت حفظ باتری یا Battery Saver - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابلسر استان مازندران - را - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابلسر استان مازندران - در اندروید زمانبندی کنید. به عبارت دقیق‌تر، به گوشی بگویید که وقتی مثلا میزان شارژ به 20 درصد رسید به طور اتوماتیک وارد حالت Battery Saver شود. همچنین خود اندروید هم بسته به عادت شما در زدن گوشی به شارژ، می‌تواند پیش از انجام این کار حالت Battery Saver را فعال نماید.

با ورود به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابلسر استان مازندران - حالت حفظ باتری اپلیکیشن‌های باز در پس زمینه تا زمانی که واردشان نشوید رفرش نمی‌شوند ضمن این که در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابلسر استان مازندران - صورت خاموش کردن صفحه نیز موقعیت‌یاب گوشی از کار می‌افتد.

اندروید Q ویژگی‌های مهمی برای این سیستم عامل به ارمغان آورده که از جمله آن‌ها می‌توان به Dark Mode (حالت تاریک)، حالت فوکوس و ژست‌های حرکتی جدید اشاره کرد. گوگل اعلام - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بابلسر استان مازندران - کرده که نسخه نهایی را پاییز امسال به دست کاربران دیوایس‌های پیکسل می‌رساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone