🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33127.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اینتل از پردازنده‌های سری Core X با سقف 18 هسته رونمایی کرد

کمپانی اینتل در جریان مراسم Fall Desktop Launch امروز از پردازنده های سری Core X بر مبنای پلتفرم Basin Falls Refresh رونمایی کرد. این پردازنده ها برای دسکتاپ های پریمیوم ساخته شده اند و بیش ...

کمپانی اینتل در جریان مراسم Fall Desktop Launch امروز از پردازنده های سری Core X بر مبنای پلتفرم Basin Falls Refresh رونمایی کرد. این پردازنده ها برای دسکتاپ های پریمیوم ساخته شده اند و بیش از هرکس دیگر، تولیدکنندگان حرفه ای محتوی را هدف قرار داده اند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کبودرآهنگ استان همدان

همانطور که انتظار می رفت، این پردازنده ها همراه با سرعت کلاک افزایش یافته از راه می رسند اما از نظر تعداد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - هسته برتری خاصی نسبت به محصولات پیشین ندارند. اینتل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در این مراسم از مشخصات پردازنده 28 هسته ای W-3175X هم پرده برداشت که قرار است در نقش مدل پرچمدار ظاهر شود.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کبودرآهنگ استان همدان

پردازنده های جدید سری X همگی از 64 لاین PCIe پشتیبانی کرده و با سقف 18 هسته و 36 رشته پردازشی از راه می رسند. درست مثل مدل های فعلی، این پردازنده ها از DDR4 چهار کاناله هم پشتیبانی می کنند. ناگفته نماند که تولید - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این چیپ ها با فرآیند 14 نانومتری پلاس پلاس انجام می شود.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کبودرآهنگ استان همدان

علاوه بر این ها، اینتل لحیم مواد رابط حرارت را جایگزین گریس گرمایی پیشین - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کرده که انتقال حرارت را بهینه تر می کند. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این گام مهمی است که می تواند پرفورمنس بهتر هنگام اوورکلاک را برای عاشقان بیشترین قدرت پردازشی ممکن به ارمغان آورد. از طرف دیگر، عملکرد حرارتی هنگام استفاده در کلاک پیش فرض نیز بهبود یم یابد که به پردازنده ها اجازه می دهد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بیشتر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در حالت Turbo کار و و کلاک سریع تر را برای مدتی طولانی تر حفظ کنند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کبودرآهنگ استان همدان

اینتل هنوز مشخصات دقیق تر یا قیمت گذاری پردازنده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - های سری Core X را اعلام نکرده اما در ماه نوامبر آتی باید منتظر آنها بود.اینتل ضمناً چند بنچمارک در قیاس با پردازنده Threadripper ای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ام دی به اشتراک گذاشت که در پایین قابل مشاهده است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کبودرآهنگ استان همدان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone