🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38417.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ کاراکترهای دیزنی را به اموجی های متحرک گلکسی اس 9 آورد

سامسونگ به تازگی کاراکترهای محبوب والت دیزنی، میکی ماوس و مینی ماوس را به مجموعه اموجی های متحرک موبایل های سری گلکسی اس 9 افزوده است. این کمپانی کره ای در زمان معرفی موبایل های ...

سامسونگ به تازگی کاراکترهای محبوب والت دیزنی، میکی ماوس و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مینی ماوس را به مجموعه اموجی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - متحرک موبایل های سری گلکسی اس 9 افزوده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - است.

این کمپانی کره ای در زمان معرفی موبایل های پرچمدار سری گلگسی اس 9، قابلیت جدیدی به نام AR Emoji را معرفی کرد که مشابه با آیفون 10 اپل با استفاده از آن کاربران می توانستند اموجی های متحرکی را بر اساس حرکات صورت خود خلق کرده و به اشتراک بگذارند.

سامسونگ امروز همزمان با عرضه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - جهانی کهکشانی های جدید این کاراکترها را به اموجی های سه بعدی خود افزوده. به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - گفته کمپانی کره ای این اولین بار است که کاراکترهای والت دیزنی در قالب واقعیت افزوده جانی دوباره پیدا می کنند.

در صورتی که یکی از موبایل های سری گلکسی اس 9 را در اختیار دارید، می توانید از طریق - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن دوربین سامسونگ و در بخش «AR Emoji mode» کاراکترهای جدید را دانلود نمایید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

البته میکی ماوس و مینی ماوس، در بین کاراکترهای اموجی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - متحرک تنها نخواهند ماند. سامسونگ اعلام کرده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - قصد دارد در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سال جاری میلادی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سایر کاراکترهای محبوب - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - والت دیزنی، از جمله شخصیت های انیمیشن های شگفت انگیزان، منجمد (عرضه شده در سال 2013 که در کشورمان با نام های یخ زده، ملکه برفی، ملکه یخی و سرزمین یخبندان نیز شناخته می شود) و زوتوپیا (که در ایران با نام های شهر حیوانات و آرمان شهر حیوانات شناخته می شود) را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اموجی های سه بعدی خود اضافه کند.

فناوری AR Emoji یا اموجی های مبتنی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بر واقعیت افزوده از قابلیت یادگیری عمیق - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - (شاخه ای از یادگیری ماشینی) در کنار فناوری تشخیص چهره استفاده می کند تا با استفاده از شبیه سازی 100 مشخصه مختلف چهره، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - طرحی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سه بعدی از چهره کاربر را تولید کند. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به این ترتیب کاربران می توانند اموجی های متحرک کارتونی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مورد نظر خود را بسازند.

در حال حاضر به غیر از اموجی های میکی ماوس و مینی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ماوس، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - 18 اموجی متحرک دیگر برای موبایل های سری گلکسی اس 9 در نظر گرفته شده که کاربران می توانند از آنها استفاده کرده و نتیجه را با سایرین به اشتراک بگذارند و خوشبختانه سایرین می توانند این اموجی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ها را روی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هر موبایل دیگری نیز مشاهده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone