🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38416.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نمایش ناخواسته باگ iOS در تبلیغ آیفون 10 [تماشا کنید]

احتمالا بسیاری از کسانی که جدیدترین تبلیغ اپل برای Face ID را دیده اند متوجه باگ iMessage نشده اند که در آن پیام دریافتی که باید درون کادر شیشه ای قرار بگیرد، خارج از آن ظاهر ...

احتمالا بسیاری از کسانی که جدیدترین تبلیغ اپل برای Face ID را دیده اند متوجه باگ iMessage نشده اند که در آن پیام دریافتی که باید درون کادر شیشه ای قرار بگیرد، خارج از آن ظاهر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شود.

این باگ مساله چندان مهمی نیست و توجه چندانی را به خود جلب نمی کند اما راه یافتن آن به یک تبلیغ تلویزیونی پرهزینه نشان دهنده باگ های فراوان iOS 11 است.

Benjamin Mayo، از نویسندگان شناخته شده حوزه تکنولوژی که ماه گذشته وجود این باگ را به اپل را اطلاع بود، از نمایش آن در یک تبلیغ تلویزیونی شگفت زده شده است.تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سراب استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سراب استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سراب استان آذربایجان شرقیخارج شدن پیام های دریافتی از کادر تنها یکی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از مشکلات فراوان iOS 11 از قبیل واسط کاربری اپلیکیشن موزیک، متن های - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نامرتب در اپ استور، ناپدید شدن اسناد و مشکلات چرخش صفحه است.از آنجایی که این مشکلات در حوزه امنیتی قرار نمی گیرند، اغلب نادیده گرفته می شوند با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این حال انباشته شدن آنها به ایجاد تجربه ای ناخوشایند برای کاربران منجر شده است.

Chris Pirillo که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از سال ها پیش باگ های انیمیشن iOS را ثبت می کرده با ارسال - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نامه ای به «کریک فدریگی»، مدیر ارشد بخش نرم افزار اپل، به افزایش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این مسائل در iOS پرداخته است:

تعداد این مشکلات در نسخه جدید این سیستم عامل نسبت به iOS 7 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. وجود لگ در فریم ها که ما - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - زمانی اندرویید را به خاطر آن مسخره می کردیم، حالا به مساله ای عادی در iOS تبدیل شده است.

اپل ویژگی های مهم سیستم عامل های iOS و macOS را در آپدیت های بزرگ سالیانه به دست کاربران می رساند اما این استراتژی به تاخیر در ارائه بعضی از قابلیت های جدید و ایجاد باگ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - های جزئی اما فراوان منجر شده است. حالا اما کمپانی کوپرتینویی قرار است به جای ارائه قابلیت های جدید روی افزایش پایداری و رفع باگ ها تمرکز کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone