🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38419.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

آدریان لامو، هکر بی خانمان ۳۷ ساله در گذشت

آدریان لامو معروف که پیش‌تر به هکر بی‌خانمان معروف شده بود در سن ۳۷ سالگی درگذشت. این هکر معروف پیش از این موفق شده بود طی هک‌های سازمان یافته و بزرگ، به سیستم‌ های اطلاعاتی ...

آدریان لامو معروف که پیش‌تر به هکر بی‌خانمان معروف شده بود در سن ۳۷ سالگی درگذشت. این هکر معروف پیش از این موفق شده بود طی هک‌های سازمان یافته و بزرگ، به سیستم‌ های اطلاعاتی کمپانی‌هایی نظیر مایکروسافت، یاهو و نشریه نیویورک تایمز نفوذ کند اما عمده شهرت وی به خاطر لو دادن یک افسر تحت تعقیب آمریکایی به پلیس فدرال آمریکا کسب شده است.

هنوز مشخص نشده که علت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مرگ این هکر معروف چه بوده اما پلیس Sedgwick County کانزاس که محل اقامت وی بوده، تنها مرگش را تایید کرده و از ذکر اطلاعات دقیق در این مورد خودداری کرده است.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

لامو در طول سالیان گذشته کل آمریکا را با اتوبوس‌های عمومی سفر می‌کرده و پیش دوستان، آشنایان یا مکان‌های موقت زندگی می‌کرده تا به حملات و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - افشاگری سایبری خود ادامه دهد، به همین دلیل است که وی به هکر بی‌خانمان ملقب شده است.

او در سال ۲۰۰۳ به علت استفاده از شبکه های ارتباطی عمومی برای نفوذ به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پایگاه‌های اطلاعاتی کمپانی‌های بزرگی نظیر مایکروسافت، نیویورک تایمز و یاهو توسط پلیس فدرال آمریکا تحت تعقیب قرار گرفت. آنها موفق شدند خانه‌ی لامو را ۵ روز مورد محاصره قرار داده تا بالاخره وی را تسلیم کنند.

او پس از دستگیری به علت نفوذ‌های پیوسته خود، به شش ماه حبس خانگی به همراه ۲ سال آزادی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مشروط محکوم شد. همچنین مجبور شد که جریمه‌ای ۶۰ هزار دلاری پرداخت کند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

جالب اینجاست که برخی وبسایت ها که مورد نفوذ این هکر قرار می‌گرفتند، از او به خاظر تست امنیتی مجانی که برای آنها انجام می‌داده، تشکر کرده‌اند.

نام آدریان لامو بار دیگر در سال ۲۰۱۰ با - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دستگیر شدن «چلسی منینگ» افسر اطلاعاتی آمریکا در تیتر اخبار‌ به چشم خورد چرا که او موفق شده بود اطلاعاتی در‌باره محل استقرار افسر یاد شده به پلیش آمریکا انتقال دهد تا آن افسر را دستگیر کنند. پس از این دستگیری منینگ - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ۳۵ سال زندان محکوم شد و اطلاعات محرمانه‌ی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ارتش آمریکا در این مورد بخصوص توسط جولیان آسانژ در ویکی‌لیکز منتشر شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone