🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38415.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدید اپل از کیبورد مجازی برای کامپیوترهای مک و آیپد خبر می دهد

در میان غوغای مربوط آیفون 10 ممکن است بسیاری فراموش کرده باشند که اپل کامپیوتر و تبلت هم تولید می کند، با این حال پتنت های جدید این کمپانی حاکی از این است که کامپیوترهای ...

در میان غوغای مربوط آیفون 10 ممکن است بسیاری فراموش کرده باشند که اپل کامپیوتر و تبلت هم تولید می کند، با این حال پتنت های جدید این کمپانی حاکی از این است که کامپیوترهای جدید این کمپانی ممکن است به قابلیت های خاصی مجهز شوند.

در پتنت منتشر شده توسط - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - «اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - متحده»، کیبوردی مجازی روی یک - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نمایشگر به تصویر کشیده شده که حس کار با کیبورد فیزیکی را برای کاربران به ارمغان می آورد.تعمیرات مایکروفر دوو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقیبر اساس تصاویر منتشر شده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اپل در حال کار روی صفحه ای - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - لمسی است که می تواند کیبوردی را همراه با کلیدهای - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - موزیک و تنظیم صدا به نمایش گذاشته و با ایجاد بازخورد لمسی حس کار کردن با کیبورد واقعی را به کاربر القا کند. این کیبورد همه کاره بوده و علاوه بر کامپیوتر به - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - لپ تاپ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و آیپد نیز متصل می شود.

اپل مدعی شده که این فناوری نسبت به کیبوردهای فیزیکی مزیت هایی دارد، برای مثال کاربر می تواند ظاهر آن را بر اساس اولویت های خود سفارشی سازی کرده یا برای موارد مختلف تنظیم کند.

اگرچه این فناوری فعلا در حد پتنت باقی مانده اما تعبیه آن در مک بوک می تواند به افزایش قیمت این دستگاه منجر شود، این در حالی است که اخیرا گزارش های بسیاری از تلاش این کمپانی برای عرضه مدل های با قیمت کمتر به گوش می رسد.

در هفته های اخیر پتنت دیگری در رابطه با صفحه کلید از این کمپانی منتشر شد که در برابر گرد و خاک و ذرات دیگر مقاوم است. برای جلوگیری از نفوذ گرد و خاک به این کیبورد می توان از دو روش بهره برد، روش اول این است که درز‌ها و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شکاف‌های میان همه‌ی کلید‌ها آب بندی و بسته شود. در روش دوم نیز  غشا‌یی مخصوص زیر هر کلید تعبیه شده که با هر‌ بار تماس هوایی را تولید کرده و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ذرات ریز را خارج می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone