تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24120.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ماوس گیمینگ لاجیتک G604 معرفی شد؛ 15 کلید قابل برنامه‌ریزی و اتصال لایت اسپید

اگر تصور می کنید ماوس گیمینگ G603 لاجیتک کلیدهای قابل برنامه ریزی معدودی دارد، لاجیتک G604 لایت اسپید با 15 کلید قابل برنامه ریزی احتمالاً می تواند راضیتان کند. لاجیتک G604 لایت اسپید گیمرهای MMO و ...

اگر تصور می - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودبار استان گیلان - کنید ماوس گیمینگ G603 لاجیتک کلیدهای قابل برنامه ریزی معدودی دارد، لاجیتک G604 لایت اسپید با 15 کلید قابل برنامه ریزی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودبار استان گیلان - احتمالاً می تواند راضیتان کند.

لاجیتک G604 لایت اسپید گیمرهای MMO و MOBA را هدف گرفته و از 6 کلید قابل برنامه ریزی در زیر  انگشت شست شما بهره می برد. ماوس گیمینک جدید به حسگر HERO (اپتیکال با کارایی بالا) و دقت 16 هزار DPI مجهز شده و روش اتصال - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودبار استان گیلان - از طریق بلوتوث و یا لایت اسپید وایرلس را در اختیارتان می گذارد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودبار استان گیلان

اسکرول ماوس لاجیتک از فولاد ساخته شده تا دوام بالای آن را تضمین کند. علاوه بر این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودبار استان گیلان - می توانید سرعت چرخش آن را بین دو حالت مختلف تنظیم کنید. به گفته لاجیتک این محصول با یک باتری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودبار استان گیلان - قلمی می تواند تا 240 ساعت با اتصال لایت اسپید وایرلس کار کند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودبار استان گیلان - و 5.5 ماه در حالت اتصال بلوتوث دوام آورد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودبار استان گیلان

لاجیتک G604 لایت اسپید  از همین حالا پیش فروش شده و در پاییز سال جاری و با قیمت 100 دلار روانه بازار می شود. در مقایسه باید اشاره کرد که G603 با قیمت 70 دلاری به فروش می - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر رودبار استان گیلان - رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone