تعمیرات یخچال فیلور در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27263.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

کائوموجی چیست و چطور در ویندوز ۱۰ از آن استفاده کنیم؟

ایموجی‌ها برای ابراز احساسات وسیله خوبی هستند، اما تنها چیزهایی نیستند که برای این کار در اختیار دارید. خوشبختانه آپدیت می ۲۰۱۹ ویندوز ۱۰ پشتیبانی از «کائوموجی» را هم برایتان به ارمغان آورده؛ شکلک‌های بامزه‌ای مثل عکس ...

ایموجی‌ها برای ابراز احساسات وسیله خوبی هستند، اما تنها چیزهایی نیستند که برای این کار در اختیار دارید. خوشبختانه آپدیت می ۲۰۱۹ ویندوز ۱۰ پشتیبانی از «کائوموجی» را هم برایتان به ارمغان آورده؛ - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شکلک‌های بامزه‌ای مثل عکس بالا که از ترکیب حروف و علائم لاتین - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ساخته می‌شوند.

برای دسترسی به این کائوموجی ها در ویندوز ۱۰ دیگر نیازی نیست که آن‌ها را از وبسایت‌ها کپی پیست کنید. حالا می‌توانید از یک میان‌بر صفحه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کلید مخفی برای دسترسی سریع به آن‌ها استفاده نمایید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

کائوموجی ها در کشور ژاپن محبوبیت زیادی دارند، اما رفته رفته - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کاربران سایر کشورها هم به آن‌ها علاقه‌مند شده‌اند و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - احتمالا به همین دلیل بوده که پشتیبانی از آن‌ها به آخرین نسخه ویندوز ۱۰ اضافه شده. اما چطور می‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد؟

تعمیرات یخچال فیلور در شهر نقده استان آذربایجان غربی

برای استفاده از کائوموجی‌ باید از ابزار Emoji Picker ویندوز استفاده کنید. با گرفتن میان‌بر مخفی .+Windows (ویندوز - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مثبت نقطه) در هر اپلیکیشنی می‌توانید ابزار ایموجی پیکِر را مشاهده کنید. اگر آپدیت می ۲۰۱۹ را نصب کرده باشید، در پنجره ایموجی پیکِر آیکن ;-) را مشاهده خواهید کرد. در غیر این صورت به آن دسترسی نخواهید داشت.

برای دسترسی به - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - انواع مختلف کائوموجی از آیکن‌های انتهای لیست استفاده کنید. توجه داشته باشید که می‌توانید با اسکرول در صفحه به فهرست کامل کائوموجی های آماده دسترسی داشته باشید. ضمنا از طریق فشردن دکمه Tab روی کیبورد هم می‌توانید در میان آن‌ها جابجا شوید.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر نقده استان آذربایجان غربی

فهرستی که در سمت چپ مشاهده می‌کنید، حاوی کائوموجی هایی است که اخیرا استفاده کرده‌اید. اما متأسفانه هنوز امکان پین کردن شکلک‌های مورد علاقه‌تان را ندارید.

و بدین شکل می‌توانید از طریق ابزار ایموجی پیکِر از کائوموجی ها در تمام اپلیکیشن‌های ویندوز استفاده کنید. نکته خوب در مورد کائوموجی‌ ها این است که هرگز محدود به گزینه‌های از پیش ساخته شده و نیستید و می‌توانید خودتان دست به کار شده و کائوموجی مختص خودتان - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را بسازید. نظرتان - تعمیرات یخچال فیلور در شهر نقده استان آذربایجان غربی - چیست؟ آیا حاضرید از کائوموجی‌ ها استفاده کنید یا همچنان ایموجی را برای بیان احساسات ترجیح می‌دهید؟

( •_•)>⌐■-■

(⌐■_■)

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone