🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17513.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اندروید 11 با قابلیت‌های امنیتی و کاربردی جدید برای اندروید TV منتشر شد

گوگل اندروید 11 را با قابلیت‌هایی نظیر بهبود عملکرد سیستم عامل،  بهینه‌سازی حریم خصوصی و انبوهی از ویژگی‌های جدید برای اندروید TV منتشر کرد. بعد از انتشار سیستم عامل اندروید 11 روی موبایل، اکنون گوگل نسخه ...

گوگل اندروید 11 را با قابلیت‌هایی نظیر بهبود عملکرد سیستم عامل،  بهینه‌سازی حریم خصوصی و انبوهی از ویژگی‌های جدید برای اندروید TV منتشر کرد.

بعد از انتشار سیستم عامل اندروید 11 روی موبایل، اکنون گوگل نسخه به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سرعین استان اردبیل - روز رسانی شده سیستم عامل خود را به تلویزیون آورده تا کاربران اندرویدی بتوانند از آخرین امکانات نسخه جدید استفاده کنند. کاربران تلویزیون‌های اندرویدی با دریافت نسخه جدید، ضمن دسترسی به ویژگی‌‌های جدید، شاهد بهبود عملکرد دستگاه و افزایش ایمنی و سرعت آن باشند. نسخه جدید می‌تواند تجربه کاربری بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

در میان این بهبودها ، می‌توان به بهینه‌ سازی مدیریت حافظه، ایجاد مجوزهای یکبار مصرف و پشتیبانی از قابلیت «Auto Low Latency Mode» برای اجرای خودکار تنظیمات گیمینگ و دیکود محتوای ویدیویی با تأخیر کم اشاره کرد. با توجه به اینکه بازی به یکی از قسمت‌های اصلی صنعت سرگرمی تبدیل شده است، پشتیبانی گسترده‌تری از گیم پد برای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سرعین استان اردبیل - اندروید TV در نظر گرفته شده است.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سرعین استان اردبیل

همچنین در نسخه بروزرسانی شده، حالت بوت خاموش یا «silent boot» برای به روزرسانی‌های سیستم در کنار اعلان‌های عدم فعالیت و امکان سفارشی سازی برخی کلیدها اضافه شده است. تمامی این ویژگی‌ها به کاربران - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سرعین استان اردبیل - اجازه می‌دهد تجربه کاربری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سرعین استان اردبیل - بهتری در کار کردن با تلویزیون‌های اندرویدی داشته باشند.

یکی دیگر از قابلیت‌ها که بیشتر روی توسعه‌دهندگان متمرکز است حالت «test harness» نام دارد که در کنار شبیه‌ساز اندروید TV امکان تست سریع و بدون دردسر اپ‌ها - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سرعین استان اردبیل - را به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سرعین استان اردبیل - توسعه دهندگان می‌دهد. بدین ترتیب سرعت توسعه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سرعین استان اردبیل - و انتشار اپلیکیشن‌های مختص تلویزیون بهبود پیدا کرده و دامنه کاربرد آن بیشتر خواهد شد.

نسخه سیستم عامل اندروید 11 از امروز توسط گوگل منتشر شده و گوگل وعده داده با همکاری تولیدکنندگان طی ماه‌های پیش رو امکان دریافت آنرا برای کاربران اندروید TV فراهم سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone