🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24614.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس سری جدید لپتاپ‌های گیمینگ TUF را با پردازنده رایزن ۴۰۰۰ معرفی کرد

ایسوس در کنار انبوهی از محصولات های جدید در نمایشگاه CES 2020 از چند لپتاپ گیمینگ سری TUF با نمایشگرهای ۱۵ و ۱۷ اینچی رونمایی کرد. این لپتاپ ها در دو نسخه TUF A15 و F15 ...

ایسوس در کنار انبوهی از محصولات های جدید در نمایشگاه CES 2020 از چند لپتاپ گیمینگ سری TUF با نمایشگرهای ۱۵ و ۱۷ اینچی رونمایی کرد.

این لپتاپ ها در دو نسخه TUF A15 و F15 با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی و A17 و F17 با صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی ارائه خواهند شد. هر دو پنل از نوع IPS و با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کردکوی استان گلستان - رزولوشن تمام اچ‌دی هستند اما نسخه ۱۵ اینچی از نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز و مدل ۱۷ اینچی از نرخ رفرش ۱۲۰ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کردکوی استان گلستان - هرتز بهره می - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کردکوی استان گلستان - برد. دیگر تفاوت این مدل ها در این است که نسخه های A از پردازنده ۷ نانومتری AMD و نسخه های F از پردازنده نسل دهم اینتل برخوردار هستند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کردکوی استان گلستان

لپتاپ های ایسوس TUF A15 و A17 به پردازنده ۴۵ واتی رایزن ۴۰۰۰ سری H، تا ۳۲ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کردکوی استان گلستان - مگاهرتز و یک ترابایت SSD مجهز شده اند. کارت گرافیک اما برای هر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کردکوی استان گلستان - یک متفاوت است و انتظار می رود مدل های ۱۵ و ۱۷ اینچی به ترتیب با RTX 2060 - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کردکوی استان گلستان - و GTX 1660 عرضه شوند. مدل های F15 و F17 نیز به پردازنده نسل دهم اینتل سری H مجهز می شوند اما اطلاعات بیشتری درباره آنها ارائه نشده است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کردکوی استان گلستان

مطابق سنت لپتاپ های گیمینگ کیبورد دارای نور پس زمینه RGB است و کلیدهای WASD هم نیمه شفاف هستند. ایسوس از نظر پورت هم کم نگذاشته و در لبه های لپ تاپ ۳ درگاه USB A نسل اول، USB 3.2 نوع C، جک صوتی ۳.۵ میلیمتری و همچنین HMDI 2.0b و اترنت تعبیه شده اند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کردکوی استان گلستان

بازدهی بالای پردازنده های ۷ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کردکوی استان گلستان - نانومتری رایزن در کنار باتری قدرتمند - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کردکوی استان گلستان - ۹۰ وات ساعتی امکان پخش ۱۲.۳ ساعت ویدیو با یکبار شارژ باتری را فراهم کرده که رقمی قابل توجه برای یک - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کردکوی استان گلستان - لپتاپ گیمینگ است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کردکوی استان گلستان

ایسوس حرفی از قیمت این دستگاه به میان نیاورده اما نسخه های A15 و A17 تا پایان سال و مدل های F15 و F17 در سال آینده عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone