تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30209.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

کروم بوک ایسوس Flip C434 با نمایشگر بزرگ‎تر و پردازنده سری Y اینتل معرفی شد

کمپانی ایسوس در جریان CES امسال از کروم بوک Flip C343 رونمایی کرد که جایگزینی برای مدل پیشین Flip C302 به حساب می‎آید؛ لپ تاپی که خود یکی از بهترین کروم بوک های سال 2017 ...

کمپانی ایسوس در جریان CES - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بابل استان مازندران - امسال از کروم بوک Flip C343 رونمایی کرد که جایگزینی برای مدل پیشین Flip - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بابل استان مازندران - C302 به حساب می‎آید؛ لپ تاپی که خود یکی از بهترین کروم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بابل استان مازندران - بوک های سال 2017 نام گرفته بود. درست مثل مدل پیشین، اصلی ترین جاذبه C434، لولاهای 360 درجه ای آن است که به کاربر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بابل استان مازندران - اجازه می دهد با چرخاندن نمایشگر، قادر به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بابل استان مازندران - استفاده از دستگاه مثل یک تبلت باشد. مشخصات سخت افزاری دستگاه هم ارتقا یافته اند و کروم بوک ایسر همراه با پردازنده های نسل هشتمی اینتل و یک پورت USB-A برای اتصال تجهیزات جانبی قدیمی تر از راه می رسد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بابل استان مازندران

با این همه، نمایشگر دستگاه حالا ابعادی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بابل استان مازندران - معادل 14 اینچ دارد که اندکی از نمایشگر 12.5 اینچی مدل پیشین بزرگ تر است. ناگفته نماند که به لطف از بین رفتن حاشیه های نمایشگر، ابعاد کلی دستگاه تفاوتی با قبل نکرده است. از نظر اتصالات هم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بابل استان مازندران - در کنار پورت USB-A، به دو پورت USB-C برای اتصالات و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بابل استان مازندران - شارژ باتری 48 وات ساعتی دستگاه دسترسی خواهید داشت.

از مشخصات سخت افزاری که بگذریم، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بابل استان مازندران - یکی از عناصری که احتمالاً به برتری کروم بوک ایسوس کمک فراوان خواهد کرد، تلاش های چند سال اخیر گوگل با هدف - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بابل استان مازندران - تبدیل Chrome OS به سیستم عاملی قابل اتکا برای تبلت ها است. بعد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بابل استان مازندران - از عرضه دیوایس پیکسل اسلیت در ماه نوامبر سال گذشته میلادی، به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بابل استان مازندران - نظر می رسد که گوگل هنوز برنامه های بزرگی برای سیستم عامل کروم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بابل استان مازندران - دارد. گفتنی است که هم اکنون نیز به روزرسانی های این سیستم عامل حدوداً هر 6 هفته یک بار از راه می رسند و هرکدام یک وجه از نرم افزار را بهبود می بخشند.

کروم بوک ایسوس Flip C434 قرار است طی ماه های آتی با قیمت پایه 569 دلار روانه بازار شود.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بابل استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone