🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31941.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

کشف آسیب‌پذیری امنیتی درگاه تاندربولت در کامپیوترهای مک و پی سی

اگر در چند سال اخیر یکی از کامپیوترها یا لپتاپ های ساخت اپل را خریداری کرده اید، باید مراقب آسیب پذیری جدیدی باشید که از طریق درگاه تاندربولت، دسترسی به تمام سطوح کنترلی را در ...

اگر در چند سال اخیر یکی از کامپیوترها یا لپتاپ های ساخت اپل را خریداری کرده اید، باید مراقب آسیب پذیری جدیدی باشید که از طریق درگاه تاندربولت، دسترسی به تمام سطوح کنترلی را در اختیار هکرها قرار می دهد.

پروتکل‌های تاندربولت دسترسی مستقیم به حافظه را برای هکرها ممکن می کنند

آسیب پذیری مورد بحث که Thunderclap نام گرفته، علاوه بر دسترسی به کلمات عبور، اطلاعات حساس و کلیدهای رمزنگاری شده، - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - امکان اجرای کدهای مخرب را هم به مهاجمان می دهد. این مسئله از آنجایی اهمیت پیدا می کند که بدانیم پروتکل های تاندربولت دسترسی های سطح سیستم عامل و دسترسی مستقیم به حافظه (DMA) را داشته و در صورت کنترل توسط هکرها، - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - عملاً رایانه را در اختیار آنها قرار می دهند.

به گفته محققانی که آسیب پذیری تاندرکلپ را کشف کرده اند، این رخنه تنها در دیوایس های جدید مجهز به تاندربولت 3 وجود ندارد و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در ابزارهای قدیمی تر که از فناوری تاندربولت در پورت دیسپلی (به جای USB-C) استفاده کرده اند نیز همین آسیب پذیری وجود خواهد داشت.

در واقع می توان گفت تمام کامپیوترها و لپتاپ های تولیدی اپل از سال 2011 به بعد (به جز مک بوک 12 اینچی) رخنه مورد بحث را در خود دارند و بسیاری از لپتاپ ها و بعضی از رایانه های رومیزی مجهز به ویندوز یا لینوکس (تولید شده بعد از 2016) نیز احتمالاً به تاندرکلپ آلوده هستند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

البته خبر خوب اینکه تیم تحقیقاتی طی همکاری با تولیدکنندگان مختلف، روش هایی را برای مسدود کردن آسیب پذیری تاندربولت توسعه داده و این رخنه در بروزرسانی 10.12.4 سیستم عامل مک و نسخه 1803 ویندوز 10 برطرف شده است.

لازم به ذکر است که به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل امنیتی، توصیه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می شود رایانه خود را به آخرین نسخه از سیستم عامل بروزرسانی کنید. آن دسته از کاربرانی هم که سطح بالاتری از امنیت را می خواهند، می توانند با غیر فعال کردن پروتکل های تاندربولت از تنظیمات BIOS یا UEFI خیال خود را راحت کنند.

گفتنی است تاندرکلپ در حالت عادی خطر چندانی برای دستگاه نداشته و اگر کاربر هنگام استفاده از کامپیوتر به دیوایس هایی که به درگاه متصل می کند (حافظه فلش، کابل و...) دقت کافی داشته باشد، احتمال بروز مشکل تقریباً صفر خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone