🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22955.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

دروغ پراکنی درباره کرونا با انتشار بیش از ۲ میلیون توییت

وزارت خارجه آمریکا در گزارشی منتشر نشده، می‌گوید حدود ۲ میلیون توییت مختلف، حاوی اطلاعات جعلی و تئوری‌های توطئه در رابطه با ویروس کرونا منتشر شده است. در گزارش این وزارتخانه چندین مورد از این ...

وزارت خارجه آمریکا در گزارشی منتشر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - نشده، می‌گوید حدود ۲ میلیون - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - توییت مختلف، حاوی اطلاعات جعلی و تئوری‌های توطئه در رابطه با ویروس کرونا منتشر شده است.

در گزارش این وزارتخانه چندین مورد از این اخبار جعلی و تئوری‌های توطئه نشان‌دار شده‌اند. برای مثال یکی از این تئوری‌های بی‌اساس، این بوده که ویروس کرونا سلاح بیولوژیکی بوده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - که توسط خیریه بیل و ملیندا گیتس ساخته شده است. در ادامه این گزارش آمده که برخی از تئوری‌های توطئه که در رابطه با این ویروس وجود دارد،‌اکثرا توسط حساب‌های جعلی نشر داده می‌شوند.

فارغ از تئوری‌های توطئه، این وزارتخانه چندین توییت با مضمون باور‌های غلط و خرافه را نیز نشان‌دار کرده است. یکی از این توییت‌ها به منشاء کرونا اشاره می‌کند و آن را نشاًت گرفته از سوپ خفاش می‌داند؛ سرآغازی که همه ما می‌دانم اشتباه بوده و هیچ ربطی به شیوع ویروس کرونا ندارد. چیزی که برای این وزارتخانه بسیار جالب بود، لینک‌های معتبری است که همراه این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - توییت‌ها منتشر می‌شود. برای مثال - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - در یکی از همین توییت‌ها، می‌بینیم که آمار‌‌ها از سایت رصد شیوع ویروس کرونا که توسط دانشگاه جان هاپکینز راه‌اندازی شده، به دست آمده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان

گفته می‌شود این گزارش که به صورت عمومی منتشر نشده، توسط مرکز مشارکت جهانی (Global Engagement Center) گردآوری شده است. این مرکز، یکی از برنامه‌های ایالتی آمریکاست که با هدف مبارزه با پروپاگاندا و اطلاعات نادرست خارجی راه‌اندازی شده است. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - این مرکز تمامی پست‌های منتشر شده بین تاریخ ۲۰ ژانویه و ۱۰ فوریه که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - در منشائی خارج از آمریکا دارند را پایش کرده و به اطلاعات فوق رسیده است.

از آن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - سمت توییتر اعلام کرده با - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - مقامات FBI همکاری می‌کند تا توییت‌های کرونا ویروس را رصد کرده و در صورت نادرست بودن، آن‌ها را حذف کند. این شبکه اجتماعی در رابطه با گزارش این وزارتخانه حرفی نزده است. با این حال این گزارش تنها چند روز پس - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - از مصاحبه مقامات آمریکایی با یک خبرگزاری فرانسوی مبنی بر دخالت روسیه در پخش اخبار کذب ویروس کرونا منتشر شده است.

در این مصاحبه آمده بود که روسیه معتقد است ویروس کرونا با هدف برهم ریختن اقتصاد چین منتشر شده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - تا به نوعی جنگ اقتصادی راه بیفتد. با این حال - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - در گزارش این وزارتخانه، خبری مبنی بر دخالت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - روسیه در نشر اخبار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - جعلی نمی‌بینیم. فیسبوک و توییتر هم در این بین از مدت‌ها پیش سعی کرده‌اند تا از نشر اخبار جعلی جلوگیری کنند. برای مثال فیسبوک اعلام کرده است اخبار ویروس کرونا را صحت‌سنجی می‌کند تا اطمینان حاصل کند، جعلی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - حاوی تئوری‌های توطئه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - نیستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone