🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22957.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تعطیلی کارخانه نمایشگر ال‌جی به خاطر هراس از شیوع کرونا

کمپانی ال جی نیز به سان دیگر کمپانی‌های کره‌ای در پیش شروع غیر قابل کنترل ویروس کرونا در این کشور، یکی از کارخانه‌های تولید نمایشگر‌های خود در شهر گومی را تعطیل کرده است. این کمپانی ...

کمپانی ال جی نیز به سان دیگر کمپانی‌های کره‌ای در پیش شروع غیر قابل کنترل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - ویروس کرونا در این کشور، یکی از کارخانه‌های تولید نمایشگر‌های خود در شهر گومی را تعطیل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - کرده است.

این کمپانی کره‌ای نیز همانند هموطن خود ساموسنگ که در پی آلوده شدن یکی از کارمندان کارخانه تولیدات گوشی‌های تاشوی خود در شهر گومی برای ۳ روز کارخانه خود را تعطیل کرده بود عمل کرده و اعلام کرده تا تاریخ ۳ مارس، کارخانه تولید نمایشگر‌های خود - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - در این شهر را تعطیل می‌کند. علت این کار مبتلا شدن یکی از کارمندان بانک نزدیک به کارخانه ال جی به ویروس کرونا اعلام شده است.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان

کمپانی کره‌ای ال جی به منظور حفاظت از جان کارمندان، برای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۳ روز کارخانه خود را تعطیل کرده و در هنگام بازگشت نیز تمهیداتی ویژه را در نظر گرفته است. ال جی علاوه بر رعایت تمامی قوانین پیشگیری از ویروس کرونا، بین تمامی کارمندان خود محلول‌های ضدعفونی کننده دست و ماسک توزیع خواهد کرد. همچنین این غول کره‌ای قصد دارد در بخش‌های مختلف کارخانه دوربین‌های مادون قرمز نصب کند تا از شیوع ویروس کرونا در کارخانه باخبر باشد و بتواند به سرعت جلوی آن را بگیرد.

در رابطه با خود کارخانه نیز باید بگوییم ال جی بخشی از نمایشگر‌ها TFT LCD خود را در این مرکز تولید می‌کند و اصولا تعطیلی ۳ روزه از لحاظ اقتصادی نباید ضرر هنگفتی به این شرکت بزند. با این حال - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - ال جی هم - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - در کنار کمپانی‌های سامسونگ و اپل، در پی شیوع ویروس کرونا چندین تاخیر در تولید را تجربه کرده است و به همین دلیل از رقبای خوز نیز عقب نیست. ویروس کرونا در کره جنوبی نیز به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - صورت غیر قابل باوری رشد داشته و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - تاکنون ۳۵۲۷ نفر را آلوده کرده که از این تعداد ۱۷ نفر جان خود را از دست داده و ۳۰ نفر نیز موفق شده‌اند به شرایط نرمال باز گردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتیلا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام خوبید؟ سایت ***** مایکروفر زیمنس CM585AGS0B شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone