🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30477.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی میت 20 پرو در فیلمبرداری زیر آب چه عملکردی دارد؟

هواوی میت 20 پرو یکی از تلفن‌های هوشمندی محسوب می‌شود که بهترین تجربه‌ی کاربری از دوربین را برای افراد به ارمغان می‌آورد. این تلفن دارای دوربینی فوق العاده است که ویژگی‌های متعدد بسیار زیادی دارد. ...

هواوی میت 20 پرو یکی از تلفن‌های هوشمندی محسوب می‌شود که بهترین تجربه‌ی کاربری از دوربین را برای افراد به ارمغان می‌آورد. این تلفن - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دارای دوربینی فوق العاده است که ویژگی‌های متعدد بسیار زیادی دارد. یکی از ویژگی‌های یاد شده استفاده از دوربین زیر آب است که Android Authority به بررسی آن پرداخته است.

حالت فیلمبرداری زیر آب طوری طراحی شده که بتوان با استفاده از تلفن هوشمند از زیر آب عکسبرداری کرد. اگرچه این تلفن دارای نمره‌ی IP86 در زمینه‌ی مقاومت در برابر آب است اما بعد از سوییچ کردن به حالت استفاده از دوربین زیر آب، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اولین چیزی که مشاهده می‌کنید یک پیام است که از شما می‌خواهد تا از محافظ مخصوص ضد آب این گوشی استفاده کنید. همچنین به کاربران توصیه می‌کند که از دستور العمل‌های مربوطه برای جلوگیری از آسیب دیدن گوشی پیروی کنند تا گارانتی تلفن هوشمند از بین نرود.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

محافظ ضد آب این تلفن هوشمند تنها در کشور چین به فروش می‌رسد. بنابراین برای بررسی یاد شده از محافظ ضد آب اورجینال استفاده نشده است. در این حالت، دکمه‌ی بالا بردن صدا برای عکسبرداری و دکمه‌ی کم کردن صدا برای شروع فیلمبرداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما حالت یاد شده دارای چه معضلاتی است؟ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - قبل از هرچیز، ویژگی‌های ارائه شده توسط این دوربین زیر آب بسیار محدود - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است. دوربین سلفی در زیر آب کار نمی‌کند و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نمی‌توان از تله فوتو یا عکسبرداری عریض بهره‌مند شد.

طبق گفته‌های نویسنده‌ی مطلب اصلی بعد از رفتن به زیر آب و در عرض کمتر از یک دقیقه، گوشی به صورت خودکار به بخش تنظیمات رفته و از حالت استفاده از دوربین زیر آب خارج شده است. موضوعی که احتمالا به خاطر برخورد آب با صفحه‌ی گوشی اتفاق افتاده است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

تلفن‌های هوشمند تولید شده توسط شرکت‌های دیگر نظیر هایسنس و CAT از یک دکمه‌ی سخت افزاری یا مجموعه‌ای از عملکرد‌های حرکتی برای خارج شدن از این حالت استفاده می‌کنند که به نظر منطقی‌تر می‌آید.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

هواوی میت 20 پرو به طور کلی یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند کنونی محسوب می‌شود، اما برای استفاده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - زیر آب خیلی مناسب نیست. هواوی باید کمی ویژگی استفاده از - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دوربین میت 20 پرو - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در زیر آب را بهبود دهد تا عملکرد قابل قبول‌تری از خود به نمایش بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گهرناز نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
های داد، من هم خدمات شرکت تعمیرچی رو تجربه کردم و باید بگم که رضایت من خیلی متوسط نبود. منم مایکروفر مجیک MWO-20EC6 رو داشتم که اونم تو شهر مرزن‌آباد بود. شرکت تعمیرچی شعبه مرزن‌آباد برام اومد و تعمیرش کردند. اما نه تنها مشکلم رفع نشد، بعد از تعمیر به دلایلی همچنان مایکروفر داغ نمی‌شد. برای همین باید بگم که رضایت من خیلی بالا نبود و متوسط بود



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone