🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22960.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اختلاف معنادار نفوذ اینترنت سیار و اینترنت ثابت در ایران: ۸۰ درصد در برابر ۱۰ درصد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آمارهای ۹ ماه ابتدای سال ۹۸ را منتشر کرده است. آمار منتشر شده همه بخش‌های صنعت ارتباطات را به نمایش می‌کشد اما بیش از هر چیز، می‌توان در این ...

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آمارهای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - ۹ ماه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - ابتدای سال ۹۸ را منتشر کرده است. آمار منتشر شده همه بخش‌های صنعت ارتباطات را به نمایش می‌کشد اما بیش از هر چیز، می‌توان در این میان یک تفاوت معنادار را در ضریب نفوذ اینترنت ثابت و سیار دیدضریب نفوذ اینترنت سیار در کشور به رقم ۸۰.۰۹ درصد رسیده و بیشتر از ۶۶ میلیون کاربر دارد، در حالی که اینترنت ثابت با ۸ میلیون مشترک ضریب نفوذ ۱۰.۵۶ را در اختیار دارد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان

بر اساس گزارشی که رگولاتوری منتشر ساخته، در حوزه اینترنت پهن باند ثابت تعداد ۸ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۲۵۱ مشترک در این حوزه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - وجود دارد که ضریب نفوذ آن را به ۱۰.۵۶ درصد در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - کشور رسانده است. نکته جالب اینجاست که تنها ۱ میلیون - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - و ۱۲۴ هزار و ۸۸۵ مشترک - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - از خدمات - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - TD-LTE استفاده می‌کنند. از آنسو اما اینترنت سیار ضریبی نفوذ بیش از هشتاد درصد را در اختیار دارد و با رقم دقیق ۸۰.۰۹ درصد و تعداد ۶۶ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۷۲۶ مشترک فاصله خود را با اینترنت ثابت بسیار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - بیشتر از گذشته کرده است.

ضریب نفوذ اینترنت سیار در استان البرز بیش از صد در صد بوده و به رقم ۱۰۰.۰۶ درصد ( با تعداد کاربر ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۰۵ ) رسیده است و از این حیث رتبه اول کاربران اینترنت سیار را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - در اختیار دارد. همچنین - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - بیشترین آمار ضریب نفوذ اینترنت خط ثابت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - به استان تهران با ۱۶.۵۲ درصد (معادل ۲ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۶۵ مشترک) تعلق دارد.

آمارهایی از تلفن همراه

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان

در بخش تلفن همراه نیز اپراتور اول تا پایان سه ماهه سوم ۱۳۹۸ به ضریب ۷۵.۵۸ در صدر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - قرار دارد و استان ایلام بیشترین استانی است که شهروندان آن میزبان همراه اول هستند (با ضریب نفوذ ۹۹.۱۱ درصد.) همچنین در این گزارش ایرانسل با رتبه ۶۱.۵۶ رتبه دوم ضریب نفوذ در کشور را در اختیار دارد و شهروندان استان البرز بیشترین افرادی هستند که کاربران ایرانسل بوده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - (با ضریب نفوذ ۸۵.۱۵ این اپراتور در استان) پس از آن رایتل ضریب نفوذ ۴.۹۵ درصدی را به خود اختصاص داده و تهرانی‌ها بیشترین مصرف کنندگان رایتل به شمار می‌آیند چرا که این اپراتور ۹.۶۵ درصد در این استان ضریب نفوذ دارد. در آخر باید گفت که سازمان منطقه آزاد کیش با ۱۳۸۰۰ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - خط فعال در کشور ضریب - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - نفوذ دو صدم درصدی را به خود اختصاص داده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - است.

خطوط فعال اعتباری همراه اول آمار ۴۳ میلیون و ۹۳۹ هزار و ۸۲۲ را در اختیار دارد در حالی که خطوط - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - فعال دائمی این اپراتور تعدادشان ۱۸ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۹۰۶ مورد است. ایرانسل نیز ۴۸ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۹۲ خط اعتباری و ۲ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - میلیون و ۶۴۷ هزار و ۳۳۷ خط دائمی فعال در اختیار دارد. اپراتور رایتل نیز تنها ۹۹ هزار و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - ۷۰۳ خط دائمی دارد و از آنسو ۴ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - میلیون - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - و یازده هزار و ۷۵۹ خط اعتباری روشن در اختیار دارد.

در همین راستا باید گفت ۸۱ درصد جمعیت دارندگان خطوط همراه اول به 4G مجهز هستند و این آمار در ایرانسل به ۵۰.۱۲ درصد می‌رسد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - و در نهایت رایتل نیز آماری ۲۷.۵۵ درصدی در اختیار دارد.

همراه اول در پوشش دهی روستاها نیز رتبه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - اول را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - در اختیار دارد ۴۴ هزار و ۹۱۸ روستا را پوشش می‌دهد. ایرانسل نیز ۱۶۸۶۵ روستا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - را پوشش می‌دهد و رایتل تنها ۷۷ روستا در سراسر کشور - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - را پوشش می‌دهد.

آمارهایی از تلفن ثابت

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان

آمار اشتراک تلفن ثابت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - نشان می‌دهد که ضریب نفوذ این خطوط به ۳۴.۸۵ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - رسیده و در کل ۳۸ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۷۹۴ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - تلفن ثابت در کشور وجود - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - دارد. همچنین بر اساس این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - آمار ۹۷ هزار و سی و سه تلفن همگانی در کشور وجود دارد و در کنار آن ۲ هزار و ۲۱۰ مورد تلفن همگانی بین‌جاده‌ای در کشور تعبیه شده است.

همانطور که پیش بینی می‌توان کرد آمار تلفن ثابت به تفکیک استانی در پایتخت کشور به بیشترین حد خود می‌رسد و ۸ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۶۰۷ خط ثابت فقط در تهران وجود داردبه بعدی به اصفهان با ۲ میلیون - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - ۶۸۶ هزار و ۶۱۶ مورد می‌رسد و پس از آن خراسان رضوی با ۲ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۴۲۳ مورد بیشترین تلفن ثابت را در اختیار دارد. این امار اما در بخش روستایی تفاوت دارد و استان مازندران با داشتن ۲۴۵ هزار و ۷۴۸ تلفن ثابت بیشترین خطوط ثابت در بین روستاهای کشور را در اختیار دارد و پس از آن خراسان رضوی و آذربایجان شرقی بیشترین تعداد خطوط ثابت را در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - روستاها در اختیار دارند.

مرسولات پستی

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان

این گزارش آماری در نهایت به ارائه آماری از خدمات پستی در سراسر کشور نیز می‌پردازد. بر اساس این امار در نه ماهه اول سال تعداد ۸۸ میلیون - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - و ۹۳۳ هزار و ۱۴۵ مرسوله از تهران ارسال - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - شده و این آمار با اختلاف فاحشی نسبت به سایر استان‌ها در صدر بیشترین تعداد ارسال مرسوله است. پس از آن استان خراسان رضوی با ۱۷ میلیون و ۷۹۲ هزار و ۶۸۵ مورد و در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - نهایت اصفهان با ۹ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۳۸۷ بمورد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - بیشترین مرسولات پستی را داشته‌ند.

همچنینن گفتنیست از بین تعداد ۱۹۹ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۹۵۴ مرسوله پستی که در نه ماه ابتدایی سال رخ داده، تعداد ۱ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۳۳۹ مورد آنها به فروشگاه‌های اینترنتی برمی‌گردد. البته شایان ذکر است که برخی از فروشگاه‌های اینترنتی با شرکت پست کار نمی‌کنند و مرسولات خود را از طریق - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - شرکت‌ّای لجستیک دیگری به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سیاهکل استان گیلان - دست مشتریان می‌رسانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلنوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** مایکروفر تکنوگاز TGM-1C2KP شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone