🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44035.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت دسترسی روستاییان آمریکایی به اینترنت پرسرعت را سهولت می بخشد

بزرگان دنیای فناوری برای فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت، طرح ها و برنامه های جاه طلبانه ای در سر دارند که از هوا کردن بالون گرفته تا استفاده از پهپاد و ارسال ماهواره به ...

بزرگان دنیای فناوری برای فراهم کردن دسترسی مردم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به اینترنت، طرح ها و برنامه های جاه طلبانه ای در سر دارند که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از هوا کردن بالون گرفته تا استفاده از پهپاد و ارسال ماهواره به فضا را در بر می گیرد.

تا امروز مایکروسافت برنامه مدون و مشخصی برای همراهی با این شرکت ها در سر نداشت اما حالا خبر رسیده که قصد دارد برای حل کردن این نابرابری دیجیتالی وارد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - عمل شود.

غول - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نرم افزاری قصد دارد روز سه شنبه هفته آینده اعلام کند که با بهره گیری از فرکانس های مربوط به پخش تلویزیونی که استفاده ای از آنها نمی شود - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و تحت عنوان فضاهای سفید از آنها یاد می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گردد، دسترسی شمار بیشتری از روستاییان آمریکا به فضای آنلاین را فراهم نماید.

مایکروسافت در نظر دارد این خبر را در هتل Willard واشنگتن به سمع و نظر مخاطبانش برساند؛ درست جایی که صد سال پیش الکساندر گراهام بل تماس تلفنی تاریخ ساز خود را برقرار کرد.

در جریان مراسم نیز شرکت مورد بحث اعلام خواهد کرد که با استفاده از فضاهای سفید ارتباط پهن باند خود را در 12 ایالت آمریکا شامل آریزونا، کانزاس، نیویورک و ویرجینیا در اختیار دو میلیون ساکن مناطق روستایی قرار می دهد که البته این اتفاق طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در یک بازه زمانی 5 ساله اتفاق افتاد و مخاطبان هدف آن خانواده هایی هستند که یا ابدا به اینترنت دسترسی ندارند یا اینترنت سرعت بالا در اختیارشان نیست.

البته این کمپانی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خاطرنشان کرده که هدفش از این پروژه تبدیل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شدن به یک ارائه کننده خدمات مخابراتی نیست و قصد دارد در این مسیر با برخی عرضه کنندگان محلی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سرویس های اینترنتی وارد همکاری شده و سرمایه گذاری هایی را روی برخی هزینه ها انجام دهد و در نهایت درآمدهایش را با این شرکت ها تقسیم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کند.

این کمپانی همچنین استفاده از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پتنت هایش در زمینه تکنولوژی فضاهای سفید را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - باز گذاشته و با برخی تولید کنندگان چیپ وارد همکاری شد تا دستگاه هایی تولید کنند که عملکردشان با این فناوری ارزان تر تمام می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone