🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44036.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

قیمت احتمالی میان رده های خانواده ال جی Q6 منتشر شد

همانطور که دیروز در دیجیاتو خواندید، ال جی از خانواده میان رده های جدید خود تحت عنوان «Q6» پرده برداشت و با اعلام مشخصات فنی، زمان و مکان عرضه محصولات خود را نیز معین نمود. ...

همانطور که دیروز در دیجیاتو خواندید، ال جی از خانواده میان رده های جدید خود تحت عنوان «Q6» پرده برداشت و با اعلام مشخصات فنی، زمان و مکان عرضه محصولات خود را نیز معین نمود.

البته شرکت مذکور در مراسم رونمایی، حرفی از قیمت اعضای خانواده Q6 به میان نیاورد اما امروز، اخبار تازه ای از کشور کره منتشر شده که به بهای احتمالی میان رده های ال جی اشاره دارد.

احتمالاً نسخه معمولی 363 دلار و ورژن پلاس نیز 434 دلار قیمت خواهند داشت

بر اساس گزارشات، نسخه معمولی Q6 قیمتی معادل 418 هزار وون - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - (363 دلار) خواهد داشت که در مدل پلاس به 499 هزار وون (434 دلار) می رسد. در گزارش اخیر خبری از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قیمت ورژن Q6a نبوده و لازم به ذکر است که ارقام مربوط به دو مدل دیگر نیز هنوز توسط کمپانی مورد تایید قرار نگرفته اند. - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - همچنین باید در نظر داشت که قیمت ها با توجه به بازار هدف - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تعیین شده و ممکن است در کشورهای مختلف اندکی با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

موبایل های Q6 ال جی از ماه آینده در بازارهای آسیایی عرضه خواهند شد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و پس از آن، در آمریکا و اروپا هم قابل خریداری خواهند بود. محصولات جدید شرکت کره ای که به نوعی برادر کوچکتر «LG G6» هستند، همگی از بدنه آلومینیومی با گوشه های گرد و نمایشگرهای 18:9 بهره می برند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone