🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44032.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

باج افزار اندرویدی LeakerLocker کاربران را به افشای اطلاعات شخصی تهدید می کند

به تازگی باج افزاری به نام LeakerLocker راه خود را به دنیای موبایل های اندرویدی باز کرده است. شرکت McAfee این باج افزار را کشف کرده که از طریق دو اپلیکیشن آلوده در گوگل پلی ...

به تازگی باج افزاری به نام LeakerLocker راه خود را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به دنیای موبایل های اندرویدی باز کرده است. شرکت McAfee این باج افزار را کشف کرده که از طریق دو اپلیکیشن آلوده در گوگل پلی استور به دستگاه مقصد راه پیدا می کنند.

تفاوت LeakerLocker با دیگر باج افزار های مرسوم، این است که اقدام به رمزگذاری روی فایل ها نمی کند، بلکه اطلاعات شخصی روی موبایل را به سرقت می برد. مهاجمین به صاحب دستگاه اطلاع می دهند که اگر معادل 50 دلار بیت کوین به حساب آنها واریز نشود، اطلاعات در محیط اینترنت پخش شده و یا برای فهرست مخاطبین موبایل ارسال می گردد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

این روش که به Doxxing معروف است، پس از واقعه GamerGate در بین هکرها مرسوم شد. در این وضعیت، اطلاعات شخصی افراد به سرقت رفته و سپس با هدف تخریب - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شخصیتی یا اقتصادی، در فضای آنلاین منتشر می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شود. البته طلب پول در این روش چندان رایج نیست.

شرکت مک آفی می گوید دو اپلیکیشن «Wallpaper Blur HD» و «Booster & Cleaner Pro» بدافزار فوق را به موبایل منتقل می کنند و هرکدام از آنها تاکنون چند هزار بار دانلود و نصب شده اند. البته به خاطر درخواست حق دسترسی نامعمول به مواردی همچون مخاطبین، پیامک ها و دیگر موارد حساس در زمان نصب، با کمی تأمل به راحتی می توان از وضعیت غیرعادی چنین اپلیکیشن هایی آگاه شد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

طبق پیشنهاد شرکت مک آفی، بهتر است قربانیان اقدام به پرداخت مبلغ درخواستی نکنند، چون در هر صورت تضمینی نیست که اطلاعات شما پس از پرداخت پول نیز فاش نشود. گفتنیست گوگل در جریان این بدافزار قرار گرفته و در حال بررسی موضوع است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone