🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44042.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

دانشمندان چینی برای نخستین بار توانستند یک ذره را از زمین به فضا انتقال دهند

اوایل دهه 1990 میلادی، دانشمندان تصور می کردند دورنوردی (تله پورت) بر اساس فیزیک کوانتوم ممکن خواهد بود، اما ابزاری برای تست آن در اختیار نداشتند. از آن زمان تا به امروز، این فرایند به ...

اوایل دهه 1990 میلادی، دانشمندان تصور می - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کردند دورنوردی (تله پورت) بر اساس فیزیک کوانتوم ممکن خواهد بود، اما ابزاری برای تست آن در اختیار نداشتند. از آن زمان تا به امروز، این فرایند به یکی از رویه های عادی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آزمایشگاه های اپتیک کوانتومی بدل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شد و حتی سال گذشته، دو تیم به صورت مستقل توانستند نخستین تله پورت کوانتومی را خارج از آزمایشگاه انجام دهند.

این آزمایش، نخستین انتقال فوتون از زمین به فضا در فاصله چند صد کیلومتری است

حال محققین چینی چند گام به جلو برداشته و نخستین تله پورت بین زمین و فضا را انجام دادند. این تیم تحقیقاتی توانست یک فوتون را از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - زمین به ماهواره ای در فاصله 500 کیلومتری انتقال دهند. این ماهواره که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Micius نام دارد، یک گیرنده نوری به شدت قدرتمند است که می تواند حالات کوانتومی فوتون های ارسالی از زمین را هم شناسایی کند. Micius به منظور انجام آزمایشات کوانتومی از جمله در هم تنیدگی، رمزنگاری، و دورنوردی به فضا پرتاب شد.

انجام - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - عملیات تله پورت به عنوان نخستین نتایج آزمایشات فوق - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گزارش شده است. این گروه نه تنها توانستند نخستین - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ذره را از زمین به فضا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - انتقال دهند، بلکه اولین شبکه کوانتومی بین زمین و ماهواره را برقرار ساخته و رکورد مسافت انتقال فوتون های در هم تنیده را نیز جابجا نمودند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

تیم چینی می گوید تله پورت در فاصله دور، یکی از اجزای بنیادین در پروتکل هایی نظیر شبکه های کوانتومی گسترده و محاسبات کوانتومی توزیع شده به شمار می رود. آزمایشات قبلی در مسافت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هایی حدوداً 100 کیلومتری انجام شده بود، چون فوتون ها در فیبرهای نوری - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - زمینی در فواصل طولانی از بین می روند.

کسب این موفقیت، دانش مهندسی خارق العاده چینی ها را به نمایش می گذارد که توانستند به چنین دقتی دست یابند، در حالی که ماهواره با - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سرعت بسیار زیاد در مدار زمین می گردد. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در ادامه، این تیم قصد دارند نخستین - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آپ-لینک زمین به ماهواره را برای انتقال ایمن و دقیق داده برقرار سازند، که گامی بزرگ در جهت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دستیابی به اینترنت کوانتومی گسترده به شمار می رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone