🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44043.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

میان رده ای در لباس پرچمدار؛ ال جی خانواده موبایل های Q6 را معرفی کرد [بروزرسانی: تیزرهای تبلیغاتی اضافه شد]

ال جی طبق وعده ای که داده بود، امروز از موبایل میان رده جدیدی به نام Q6 رونمایی کرد که یکی از ویژگی برجسته جی 6 را به ارث برده است، یعنی نمایشگر فول ویژن ...

ال جی طبق وعده ای که داده بود، امروز از موبایل میان رده جدیدی به نام Q6 رونمایی کرد که یکی از ویژگی برجسته جی 6 را به ارث برده است،

یعنی نمایشگر فول ویژن با نسبت تصویر 18:9. این دستگاه در سه مدل +Q6a / Q6 / Q6 عرضه می شود که می تواند رضایت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خریداران این رده قیمتی را کاملاً جلب نماید.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

خانواده Q6 از نظر جنس بدنه و کیفیت ساخت مشابه جی 6 پرچمدار هستند

کمپانی کره - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ای در موبایل Q6 از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی پلاس (+FullHD) استفاده کرده که رزولوشن 1080×2160 پیکسل و تراکم 442ppi را به ارمغان می آورد. این سه دستگاه همانند پرچمدار کنونی ال جی، شیشه ای با لبه های خمیده روی نمایشگر دارند که با انحنای جزئی در فریم اصلی همراه شده. جنس بدنه خانواده Q6 هم از آلومینیوم سری 7000 است.

حال به سراغ سخت افزار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اصلی می رویم. - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - قلب تپنده ال جی Q6 را پلتفرم موبایل (چیپست) اسنپدراگون 435 تشکیل می - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دهد که در نسخه های Q6 پلاس، Q6 و Q6a به ترتیب با 4، 3 و 2 گیگابایت حافظه رَم همراه شده. فضای ذخیره سازی داخلی در این سه مدل هم به ترتیب برابر با 64، 32 و 16 گیگابایت است.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

خانواده Q6 ال - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - جی از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با لنز استاندارد برخوردارند و دوربین جلویی آنها هم 5 مگاپیکسلی همراه با لنز عریض 100 درجه ای است. این دستگاه از قابلیت تشخیص چهره نیز برخوردار شده، اما متأسفانه از حسگر اثر انگشت در آنها خبری نیست. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی هم وظیفه تغذیه این سخت افزار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را بر عهده دارد.

موبایل Q6 از ماه آتی میلادی به بازارهای آسیایی راه می یابد

گفتنیست سه تلفن همراه مورد بحث به صورت پیش فرض با اندروید 7.1.1 نوقا و رابط کاربری UX 6.0 ال جی به دست خریداران می رسند.. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت خانواده Q6 ال جی در دست نیست، اما عرضه آنها از ماه آتی میلادی (آگوست) در بازارهای آسیایی آغاز شده و سپس در اروپا، آمریکای لاتین و آمریکای شمالی ادامه خواهد یافت.

در جدول زیر می توانید مشخصات کامل این سه عضو جدید در سبد محصولات ال جی را با یکدیگر مقایسه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نمایید:

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

 

به روز رسانی:

ال جی امروز ویدیوهای تبلیغاتی رسمی را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برای خانواده موبایل های Q6 منتشر کرده که در ادامه می توانید آنها را مشاهده کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone