🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44050.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

الگوریتم جدید دانشگاه استنفورد، 14 نوع آریتمی قلب را با دقت فوق العاده تشخیص می دهد

اگرچه تمامی موارد آریتمی قلب کشنده یا خطرناک نیستند، اما ریتم غیر طبیعی این عضو حیاتی می تواند نگران کننده باشد، به خصوص اینکه در برخی مواقع به نارسایی قلب یا سکته منجر می شود. جالب ...

اگرچه تمامی موارد آریتمی قلب کشنده یا خطرناک نیستند، اما ریتم غیر طبیعی این عضو حیاتی می - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تواند نگران کننده باشد، به خصوص اینکه در برخی مواقع به نارسایی قلب یا سکته منجر می شود. جالب اینجاست که اکثر افراد دچار ریتم غیر عادی قلب، هیچ نشانه ای مبنی بر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این وضعیت از خود بروز نمی دهند.

حال تیمی از محققین دانشگاه استنفورد روشی برای تشخیص مؤثر آریتمی کشف کرده اند که نیازی به علائم خاص یا مراجعه به دکتر ندارد. آنها الگوریتمی را توسعه داده اند که 14 نوع آریتمی را شناسایی کرده و حتی گاهی اوقات «از زبده ترین متخصصین قلب و عروق نیز بهتر عمل - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می نماید.»

این الگوریتم می تواند 14 نوع آریتمی قلب را شناسایی کند

در اکثر موارد، نوار قلب (ECG) نمی تواند وجود آریتمی را نشان - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دهد و به همین دلیل، - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پزشکان از دستگاه های ECG پوشیدنی استفاده می کنند که به مدت دو هفته متوالی ضربان قلب بیمار را به ثبت می رسانند. محققین دانشگاه استنفورد از همین موضوع - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای توسعه الگوریتم خود استفاده کرده و شبکه عصبی ژرفی را بر اساس مجموعه داده - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - عظیم شرکت iRhythm آموزش داده اند. پس از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هفت ماه جمع آوری و آموزش، این سیستم می تواند 14 نوع آریتمی را شناسایی کند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

پژوهشگران برای اطمینان از نتایج، شش متخصص بیماری های قلبی را نیز به خدمت گرفتند تا وضعیت بیماران را تشخیص دهند. جالب اینکه الگوریتم مورد بحث هم سطح متخصصین، و گاهی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اوقات بهتر از انها عمل می کرد و مثلاً - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می توانست دو نوع آریتمی بسیار مشابه را از یکدیگر تشخیص دهد، وضعیتی که می تواند مرگ و زندگی بیمار را تعیین کند.

دانشمندان امیدوارند با استفاده از این ابزار، - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بتوانند خدمات تشخیص بیماری را به دست - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مردم مناطق محروم و کشورهای در حال توسعه برسانند، جایی که معمولاً خبری از متخصصین و ابزارهای پیشرفته پزشکی نیست. آنها - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همچنین معتقدند می توان از - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این فناوری در دیوایس های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پوشیدنی نیز بهره گرفت و احتمال بروز سکته یا نارسایی قلبی را به سرعت شناسایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone