🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34175.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

دستبند Vivosmart 4 گارمین میزان اکسیژن موجود در خون شما را می‌سنجد

دستبندهای سلامتی Vivosmart بین دوستداران تکنولوژی طرفداران پر و پا قرصی دارند، به همین خاطر شرکت گارمین نمایشگاه آیفا امسال را فرصت مغتنمی بر شمرده که از جدیدترین مدل‌های این سری رونمایی کند. Vivosmart 4 ...

دستبندهای سلامتی Vivosmart بین دوستداران تکنولوژی طرفداران پر و پا قرصی دارند، به همین خاطر شرکت گارمین نمایشگاه آیفا امسال را فرصت مغتنمی بر شمرده که از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلفچگان استان قم - جدیدترین مدل‌های این سری رونمایی کند.

Vivosmart 4 جدیدترین دستبند سلامتی گارمین است که به آن قابلیت پایش اکسیژن اضافه شده. بدین صورت که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلفچگان استان قم - دستبند می‌تواند به وسیله یک اُکسی‌متر، میزان اکسیژن موجود در خون‌ شما را به طور دقیق بسنجد.

دستبند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلفچگان استان قم - سلامتی Vivosmart 4 از طریق اُکسی‌متر می‌تواند کیفیت خواب شما را تحلیل و آنالیز - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلفچگان استان قم - کند. به عنوان مثال، می‌تواند به شما بگوید که چه موقع در خواب نفس کشیدن‌تان قطع می‌شود که اگر چنین نتیجه‌ای را دریافت کنید، می‌فهمید که به اختلال آپنه مبتلا هستید.

اما به غیر از پیشرفت سخت‌افزاری، Vivosmart 4 از لحاظ نرم‌افزاری هم با تغییر و تحولاتی روبرو بوده و سیستم پایش لحظه‌ای آن ارتقاء یافته است. به عنوان مثال پایش ضربان قلب و فعالیت‌های ورزشی حالا با دقت بسیار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلفچگان استان قم - بیشتری نسبت‌ به نسل‌های پیشین - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلفچگان استان قم - این دستبند انجام می‌شود.

گارمین در نسل جدید Vivosmart از باتری قوی‌تری استفاده کرده تا با یک بار شارژ بتواند هفت روز دوام بیاورد. همچنین به لطف پشتیبانی از بلوتوث، این دستبندها می‌توانند با دیوایس‌های اندرویدی تعامل برقرار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلفچگان استان قم - کرده و نوتیفیکیشن‌های دریافتی را برایتان به نمایش بگذارند.

به احتمال زیاد گارمین این دستبند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلفچگان استان قم - هوشمند را بین سه تا پنج هفته آینده روانه بازار خواهد کرد. رنگ‌های - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلفچگان استان قم - قابل انتخاب خاکستری، خرمایی، آبی و مشکی خواهند بود و دستبند ۱۲۹.۹۹ - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر سلفچگان استان قم - دلار قیمت خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone