🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34176.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

هواوی میت 20 بیست و چهارم مهر ماه در لندن رونمایی می‌شود

پس از رونمایی از جدیدترین پردازنده کایرین و یک روتر-اسپیکر هوشمند، هواوی مخاطبین خود در نمایشگاه IFA امسال را با اعلام یک خبر غافلگیر کرد. ریچارد یو، مدیر عامل این شرکت اعلام کرد که جدیدترین ...

پس از رونمایی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از جدیدترین پردازنده کایرین و یک روتر-اسپیکر هوشمند، هواوی مخاطبین خود در نمایشگاه IFA امسال را با اعلام یک خبر غافلگیر کرد. ریچارد یو، مدیر عامل این شرکت اعلام کرد که جدیدترین - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پرچمدار هواوی یعنی «میت 20» در تاریخ شانزدهم اکتبر (برابر با 24 مهر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ماه) در شهر لندن رونمایی خواهد شد.

پرچمدار - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جدید چینی‌ها از کایرین - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - 980، قدرتمندترین پردازنده این شرکت به عنوان قلب تپنده بهره می‌گیرد و از جنبه سخت‌افزاری یکی از قدرتمندترین گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اندرویدی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خواهد بود. تا امروز اطلاعات زیادی از این دیوایس منتشر نشده، اما تا بدین جای کار می‌دانیم که این گوشی پرچمدار از یک نمایشگر 6.3 اینچی دارای بریدگی (مشابه آیفون X) بهره برده و از یک باتری قدرتمند 4200 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌شود.

میت 20 به احتمال زیاد دارای دوربین سه گانه خواهد بود

خبر خوشحال کننده دیگر این که مشابه مدل P20 Pro، - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به احتمال زیاد میت 20 هم دارای دوربین سه گانه در پشت بدنه دستگاه خواهد بود. پرچمداران سری Mate همواره پیشنهاد ویژه چینی‌ها برای مشتریان آمریکایی بوده‌اند؛ راهی برای آنکه هواوی تکنولوژی گوشی‌های سری P خود را به ایالات متحده بیاورد.

اما به خاطر درگیری‌های سیاسی که اخیرا میان آمریکا و چین - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به وجود آمده، به سختی می‌توان گفت که میت 20 چه موقع به خاک آمریکا وارد می‌شود. آقای یو پس از اعلام تاریخ رونمایی از میت 20 دیگر جزئیات بیشتری در خصوص این گوشی پرچمدار در اختیار حضار قرار نداد.

با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این حساب، همه چیز - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به بیست و چهارم مهر ماه و زمان رونمایی رسمی این گوشی پرچمدار موکول می‌شود و برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا آن روز منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone