🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34177.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

توسعه شبکه عصبی برای پیش بینی مکان پس لرزه

متخصصان گوگل و هاروارد از طریق آموزش شبکه عصبی روشی را برای پیش بینی مکان وقوع پس لرزه ها ابداع کرده اند. این محققان شبکه عصبی مذکور را به گونه ای آموزش داده اند که ...

متخصصان گوگل و هاروارد از طریق آموزش شبکه عصبی روشی را برای پیش بینی مکان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - وقوع پس لرزه ها - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - ابداع کرده اند.

این محققان شبکه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - عصبی مذکور را به گونه ای آموزش داده اند که در دیتابیسی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - شامل ۱۳۱ هزار رویداد زلزله-پس لرزه به دنبال الگوهای معنی دار باشد. در مرحله بعد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - کارایی شبکه روی مجموعه ای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - از ۳۰ هزار جفت رویداد زمین لرزه-پس لرزه آزمایش شده است.

به گفته این تیم تحقیاتی شبکه عصبی توانسته نسبت به روش های معمولی نظیر «تغییر تنش شکست کولمب» به نتایج بسیار بهتری دست یافته است. اگر برای تعیین دقت این پیش بینی ها امتیازی بین صفر تا یک در نظر بگیریم، امتیار روش کولمب برابر ۰.۵۸۳ بوده در حالی که شبکه عصبی موفق به کسب امتیاز ۰.۸۴۹ شده که به مراتب بهتر است. دلیل این برتری این است که روش ﺷﻜﺴﺖ ﻛﻮﻟﻤﺐ تنها یک جنبه تغییرات تنش را در نظر می گیرد در حالی که این میزان برای شبکه عصبی چند وجهی است.تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران

پیش بینی های مدل یادگیری عمیق به لطف محاسبات پیچیده ای به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - نام «معیار تسلیم فون‌مایز» - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - صورت می گیرد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - که کاربرد اصلی آن پیش بینی زمان شکست مواد تحت فشار است. این مدل قبلا بیشتر در زمینه هایی نظیر فلزات به کار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - برده شده ودر علم زلزله توجه چندانی به آن نشده است.

با این حال محققان تاکید کرده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - اند که پروژه آنها حین - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - پیش - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - بینی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - تنها یک نوع از شروع پس لرزه (تغییرات تنش ایستا) را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - در نظر میگیرد اما در صورتی که تغییرات پویا هم به شبکه اضافه شود می توان به توزیع فضایی پس - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - لرزه ها دست پیدا کرد.

با توجه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - به اینکه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - شبکه های عصبی با آزمون و خطا و گذشت زمان بهبود پیدا می کند، می توان این تحقیق را شروعی موفق برای کاهش خسارات جانی و مالی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - زلزله ها به شمار آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone