🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38265.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت تیمز با دو ویژگی جدید، فاصله اش با Slack را کمتر می کند

مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) یک فضای کاری چت محور در سرویس آفیس 365 است که می تواند تمام افراد، محتوا و ابزار لازم برای افزایش کارایی تیم ها را در خود جای بدهد. در آخرین ...

مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) یک فضای کاری چت محور در سرویس آفیس 365 است که می تواند تمام افراد، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - محتوا و ابزار لازم برای افزایش کارایی تیم ها را در خود جای بدهد. در آخرین بروزرسانی این ابزار، ردموندی ها - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - برنامه دارند تا با افزودن دو ویژگی کلیدی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - مایکروسافت تیمز را به رقیب بهتری نسبت به ابزارهای مشابه تبدیل کkند.

در نسخه کنونی تیمز، هر کسی که بخواهد وارد یک چت روم بشود باید حتما حساب کاربری سرویس Azure AD داشته باشد و با توجه به اینکه شاید بعضی ها نخواهند در این سرویس عضو شوند، بنابراین گستره کاربران تیمز - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - کاهش پیدا می کند. اما از هفته آینده و با افزودن قابلیت «دسترسی مهمان» دیگر شاهد این مشکل نخواهیم بود.

این ویژگی که اواخر تابستان معرفی شد، به کاربر اجازه می دهد تا با هر آدرس - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - ایمیلی که خواست در مایکروسافت تیمز عضو شود. در نتیجه اگر مدیر عامل یک شرکت هستید و می خواهید ارتباط نزدیک تری با کارکنان داشته باشید، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - به کمک این ویژگی می توانید کاربران مهمان را نیز به چت روم دعوت کنید.

جدا از دسترسی مهمان، به نظر می رسد که مایکروسافت به دنبال عرضه یک نسخه رایگان از سرویس است. در آخرین نسخه پیش نمایش سازندگان تیمز، اشاره های زیادی به ورژن رایگان این ابزار (در کنار نسخه پولی برای دسترسی به تمام ویژگی ها) شده و مایکروسافت با این دو ویژگی، می تواند فاصله میان تیمز و رقیب قدرتمندش یعنی Slack را خیلی کمتر کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نیوشا نوشته شده درتاریخ 1402/03/28
سلام دوستان سایت ***** مایکروفر جنرال الکتریک JVM3160RFSS شما را با بهترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone