🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19062.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه مقاومت آیفون ۱۲ پرو مکس و گلکسی S21 اولترا در تست سقوط [تماشا کنید]

گوشی‌های پرچمدار معمولا چندین روز پس از ورود به بازار مورد تست‌های مختلفی از مقاومت گرفته تا سقوط قرار می‌گیرند. حالا شاهد انتشار ویدیوی مقایسه مقاومت آیفون ۱۲ پرو مکس و گلکسی S21 اولترا در ...

گوشی‌های پرچمدار معمولا چندین روز پس از ورود به بازار مورد تست‌های مختلفی از - تعمیرات مایکروفر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مقاومت گرفته تا سقوط قرار می‌گیرند. حالا شاهد انتشار ویدیوی مقایسه مقاومت آیفون ۱۲ پرو مکس و گلکسی S21 اولترا در تست سقوط هستیم.

اگر از نظر بودجه مشکلی نداشته باشید، به احتمال زیاد جدیدترین و قدرتمندترین پرچمدارهای سامسونگ و اپل را می‌خرید. این محصولات اگرچه از نظر قیمت به یکدیگر نزدیک هستند، اما در سایر بخش‌ها از طراحی گرفته تا سخت افزار و - تعمیرات مایکروفر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نرم افزار تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. به همین علت در تست سقوط عملکرد متفاوتی از خود نشان می‌دهند.

کانال یوتیوب «PhoneBuff» - تعمیرات مایکروفر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که - تعمیرات مایکروفر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تجربه زیادی در تست سقوط پرچمدارهای مطرح - تعمیرات مایکروفر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بازار دارد، اینبار در جدیدترین ویدیوی خود عملکرد آیفون ۱۲ پرو مکس و گلکسی S21 اولترا را در تست سقوط مقایسه کرده است.

در این ویدیو پرچمدارهای سامسونگ و اپل چندین بار از بخش‌های مختلف شامل پنل پشتی، لبه و نمایشگر روی زمین سقوط می‌کنند و در نهایت هم با یک دور اضافه روبه‌رو هستیم. در این دور گلکسی S21 اولترا ۱۰ بار از ارتفاع بالا سقوط می‌کند.

این دو پرچمدار در دو دور اول عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهند، با این حال در دور سوم و زمانی که این گوشی‌ها از طرف نمایشگر سقوط می‌کنند، پنل جلویی نماینده سامسونگ ترک می‌خورد. با این وجود آیفون ۱۲ پرو مکس مشکلی پیدا نمی‌کند.

در دور نهایی گلکسی S21 اولترا پس از چندین بار سقوط از ارتفاع بالا، نمایشگرش آسیب شدیدی می‌بیند اما همچنان می‌توان با آن کار کرد. در مقابل آیفون ۱۲ پرو مکس حتی پس از ۱۰ بار سقوط، - تعمیرات مایکروفر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نمایشگرش سالم باقی می‌ماند. یکی از دلایل این موضوع می‌تواند مربوط به پنل مسطح نماینده اپل باشد.

در پایان گلکسی S21 اولترا از آیفون ۱۲ پرو مکس شکست می‌خورد و یک نمایشگر ترک خورده در اختیار کاربر قرار می‌دهد. گوشی‌های سری آیفون ۱۲ تا به امروز در تست‌های سقوط مقاومت بالایی از خود نشان داده‌اند که یکی از دلایل آن مربوط به «سپر سرامیکی» - تعمیرات مایکروفر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - (Ceramic Shield) این محصولات می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone