🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35907.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بندر خشک: منطقه ویژه تجاری پیام ، قطب اقتصاد دیجیتال کشور خواهد شد

نزدیکی‌های مهر شهر کرج تابلوی منطقه ویژه تجاری پیام خودنمایی می‌کند و بعد از ورود به آن با سوله‌های عظیم و کارگاه‌های متعددی مواجه می‌شوید که به گفته مسئولان این منطقه، بیشترشان فعالیت خود را ...

نزدیکی‌های مهر شهر کرج - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تابلوی منطقه ویژه تجاری - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پیام خودنمایی می‌کند و بعد از ورود - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به آن با سوله‌های عظیم و کارگاه‌های متعددی مواجه می‌شوید که به گفته مسئولان این منطقه، بیشترشان فعالیت خود را شروع کرده‌اند. منطقه اقتصادی پیام که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شامل یک فرودگاه بین‌المللی نیز - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هست، نزدیکترین منطقه اقتصادی ویژه به پایتخت با وسعت 3600 هکتار است که در آن کالاها - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از سه طریق - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هوایی، زمینی و خطوط ریلی وارد می‌شوند.

«محمدرضا واعظی پور» - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - معاون مدیرکل منطقه ویژه اقتصادی پیام می‌گوید که هنوز از پتانسیل‌های این منطقه به خوبی استفاده نشده است:

«برنامه داریم تا مردم و فعالین را به این منطقه وارد کنیم و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آنها را با پتانسیل‌های این منطقه آشنا کنیم. قصدمان ساخت یک شهر فرودگاهی در منطقه پیام است و به این نکته پی بردیم که اگر بخواهیم به این آرمان با - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بودجه دولتی برسیم، زمان زیادی را باید منتظر بمانیم و از همین جهت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را دعوت به همکاری کرده‌ایم.»

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

او اشاره می‌کند که بخش خصوصی 10 برابر بیشتر از سال گذشته در منطقه پیام سرمایه‌گذاری - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - انجام داده اما هنوز افق روشنی برای ورود بیشتر این بخش می‌بیند. واعظی پور با اشاره به فاز سوم منطقه ویژه پیام که مختص صنایع ICT شده می‌گوید:

«اقدامات مختلفی در این زمینه صورت گرفته و با همکاری‌ها و توافقاتی بین مجموعه ما و معاونت علمی ریاست جمهوری (دکتر ستاری) زمین‌های این منطقه با تخفیف ویژه به شرکت‌های - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دانش‌بنیان اعطا می‌شود. این تخفیف بین 25 تا 40 درصد برای اجاره زمین است و به مدت 25 ساله قراداد صورت خواهد گرفت و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تا 50 سال نیز قابل تمدید است. ضمنا بین 3 تا 12 ماه تنفس اجاره نیز برای این دسته از شرکت‌ها فراهم شده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - است.»

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

تشکیل دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری ICT، ایجاد اولین شهرک صنعتی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تخصصی حوزه فناوری، ایجاد آزمایشگاه‌های تخصصی حوزه ICT، تبدیل پیام به گمرک تخصصی کالاهای IT و پیگیری ایجاد شهر بین‌المللی فناوری با مشاور گرفتن از نیروهای خارجی از جمله اقداماتیست که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - واعظی‌پور به آنها اشاره می‌کند:

«به دنبال استقرار استارتاپ‌ها در این منطقه هستیم و فعلا گروه‌هایی چون شاتل و مادیران و برخی شرکت‌های بزرگ دیگر در این منطقه حضور یافته‌اند. از نظر ما آرزوی تمام اهالی صنف فناوری اطلاعات است که همانند بسیاری از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کشورها، منطقه اقتصادی مختص به خود را داشته باشند و کلیه فرایندهای خود را در یک مکان انجام دهند.»

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

معاون مدیرکل منطقه ویژه اقتصادی پیام ضمن همدردی با فعالان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - صنف و ابراز آگاهی از مشکلات گمرکی آنها امیدوار است که منطقه پیام بتواند این مشکل را با کمک مدیریت جدید گمرک استان البرز برای این دسته از افراد به حداقل برساند.

«سعید زرندی» مدیرعامل منطقه اقتصادی پیام با حضور خود در این نشست خبری توضیحات کوتاهی پیرامون منطقه پیام را ارائه کرد و سال گذشته را سال خوبی برای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پیام دانست:

«امروز حدود - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - 34 شرکت به خانواده ICT این منطقه اضافه شده و تعدادشان روز به روز در حال - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - افزایش است. ما این قابلیت را داریم که به قطب ICT کشور تبدیل شویم - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و بسیاری از دیتاسنترها نیز در اینجا فعال هستند که تمامی زیرساخت‌ها برایشان مهیا شده است. منطقه پیام به تدریج تبدیل به یک هاب صادرات و واردات حوزه فناوری اطلاعات خواهد شد.»

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
نکته جالب حضور سه وزیر از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کابینه دولت یعنی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - وزرای ارتباطات و اقتصاد و راه در اعضای مجمع عمومی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شرکت هست. سخنگوی دولت و رییس سازمان هواپیمایی و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - همچنین مدیرعامل شرکت پست از دیگر اعضای این مجمع هستند.

به گفته زرندی سیستم لجستیک و انبار مناسبی در این منطقه وجود دارد که می‌تواند پیام را تبدیل به یک منطقه ویژه برای تولیدکنندگان و واردکنندگان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کند. وی با اشاره به انجام 34 هزار پرواز آموزشی در سال گذشته در پیام به آینده این شهر پرداخت و گفت:

«جهت گیری منطقه ویژه اقتصادی پیام، بر مبنای طرح جامع سال 97 این است که بتوانیم گام های آغازین شهر ICTرا انجام که به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - همین منظور مدل های مختلف طراحی و امسال گام اول اجرای این طرح برداشته می شود.»

در ایران حدود 26 منطقه ویژه تجاری داریم که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پیام نزدیکترین آنها به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پایتخت است - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و سیاست خود - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را مبتنی بر ساخت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - یک شهر ICT برقرار کرده است. منطقه ویژه برخلاف منطقه آزاد دارای معافیت مالیاتی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نیست ولی قوانین گمرکی در مناطق ویژه تجاری همپای قوانین محدوده گمرکی کشور نیست و تسهیلاتی در آن صورت گرفته تا فعالان حوزه راحت‌تر در آن فعالیت کنند.

- تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone