🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31855.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

شکایت فیسبوک و اینستاگرام از شرکت‌های چینی به علت افزایش لایک و فالوور غیر قانونی

این روزها، افراد و شرکت‌های زیادی به افزایش لایک یا بالا بردن فالوور می‌پردازند و فضای مجازی پر شده از تبلیغ‌هایی که نوید افزایش فالوور رایگان یا بالا بردن لایک اینستاگرام را می‌دهند. البته فعالیت این ...

این روزها، افراد و شرکت‌های زیادی به افزایش - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - لایک یا بالا بردن فالوور می‌پردازند و فضای مجازی پر شده از تبلیغ‌هایی که نوید افزایش فالوور رایگان یا بالا بردن لایک اینستاگرام را می‌دهند. البته فعالیت این شرکت‌ها اصولاً غیر قانونی است و هیچ روش تضمینی برای اینکار جز تقلب وجود ندارد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران

حال فیسبوک و اینستاگرام از شرکت‌های چینی به علت افزایش فالوور و لایک غیر قانونی شکایت کردند تا نشان دهند چنین رفتاری - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - را در شبکه‌های مجازی تحت کنترلشان قبول نمی‌کنند.

گزارش شده که فیسبوک و اینستاگرام از چهار شرکت حقوقی و سه شخصیت حقیقی چینی شکایت کرده اند. به ادعای این کمپانی معروف، مجرمان این پرونده، به فروش اکانت‌های تقلبی، لایک و فالوور - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - در دو شبکه اجتماعی مذکور می‌پردازند و بدین شکل قوانین را نقض کرده‌اند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران

این شکایت به دادگاه فدرال آمریکا ارائه شده و این شرکت‌ها یا اشخاص به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - نقض قوانین مالکیت معنوی ایالات متحده محکوم خواهند شد. بنابر ادعای فیسبوک، این شرکت‌ها یا اشخاص از علامت تجاری، هویت و برند فیسبوک و اینستاگرام سؤ استفاده کرده اند.

نایب رییس و معاون قضایی فیسبوک «پل گروال» با انتشار پستی درباره شکایت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - از شرکت‌های چینی اعلام - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - کرد:

«ما با - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - ارائه این شکایت، سعی داریم نشان دهیم که فعالیت‌های جعلی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - و غیرقانونی در شبکه‌های اجتماعی تحت کنترل ما، کلاً جایی ندارند. بدین ترتیب ما امیدواریم در راستای حفظ درستی و امانت پلتفرم خودمان قدم برداریم.»

فیسبوک به صورت علنی نام این شرکت‌ها و اشخاص چینی را فاش نکرده اما مدعی شده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - که فعالیت‌های این گروه به پلتفرم آنها - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - خلاصه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - نشده و آنها به فروش اکانت‌های تقلبی در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - پلتفرم‌های شرکت‌های دیگر نظیر اپل، آمازون، گوگل، لینکدین و توییتر نیز می‌پردازند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران

به نظر می‌رسد جنجال‌های کمبریج آنالکتیکا به همراه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تنکابن استان مازندران - دخالت‌های فیسبوک در انتخابات ریاست جمهوری  سال ۲۰۱۶ میلادی و جنجال‌های پیرامون آن موجب شده شبکه‌های اجتماعی شدیداً به نظارت پلتفرم خود بپردازند و از ظهور هر گونه اکانت جعلی جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone